سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنعت هوایی کشور با موفقیت از آزمایش اجلاس بیرون آمد

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: صنعت هوايي كشور با موفقيت از آزمايش اجلاس بيرون آمد ، و نتيجه خوب اين اجلاس حاصل تلاش بسيار مجموعه‌اي از وزارت دفاع، سپاه، ناجا و وزارت راه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در مراسم تجليل از مسوولان فرودگاهي كشور در برگزاري اجلاس سران غيرمتعهدها در تهران كاپيتان پهلواني رييس سازمان هواپيمايي كشوري با بيان اين‌كه صنعت هوايي كشور با موفقيت از آزمايش اجلاس بيرون آمد افزود:‌ نتيجه خوب اين اجلاس حاصل تلاش بسيار مجموعه‌اي از وزارت دفاع، سپاه، ناجا و وزارت راه است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات کوچک در زمان برگزاری اجلاس افزود: در طول این مدت لاستیک هواپیمای وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در فرودگاه پنچر شد که بعد از چند روز این مشکل را حل کردیم، همچنین از یکسری واحدهایی که در سعدآباد بود، برای سکونت برخی از سران استفاده شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تشکر و قدردانی از تمامی عواملی که در فرودگاه ها، سپاه و ناجا فعالیت می کردند، گفت: این اجلاس حاصل تلاش بسیار زیاد و ایثارگرانه این عوامل بود و تمامی وزارتخانه ها کمک زیادی به ما کردند.

همچنین سرهنگ موسوي، جانشين فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه‌ها ديگر سخنران مراسم تجليل از خادمان عرصه خدمت‌رساني در برگزاري اجلاس سران غيرمتعهدها درفرودگاه‌هاي بين‌المللي مهر‌آباد و امام خميني(ره) بود كه برگزاري موفق اين اجلاس با همكاري شركت فرودگاه‌ها نشانه اقتدار نظام دانست و افزود:‌سخنان مقام معظم رهبري بزرگترين دستاورد اجلاس غيرمتعهدها بود كه توجه مهمانان اجلاس را به اهداف مورد نظر جلب كرد و اين سخنان نقشه راه آينده اجلاس را كه همان استقلال فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي است مشخص كرد./عب

 

برچسب ها: صنعت ، هوایی ، اجلاس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.