سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

ورک شاپ نقاشی "عفاف و حجاب، بیداری اسلامی و وحدت و همبستگی " در گلستان برگزار می شود

مسئول کمیته هنری و اجرایی نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان از برپایی سه ورک شاپ نقاشی با موضوع "عفاف و حجاب، بیداری اسلامی و وحدت و همبستگی " در گرگان و گنبد خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان، رضا شجاعی، مسئول کمیته هنری و اجرایی نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان گفت: همزمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان در استان سه ورک شاپ نقاشی با موضوع "عفاف و حجاب، بیداری اسلامی و وحدت و همبستگی " جمعه 17 شهریور روز پایانی جشنواره در شهرستان گرگان و گنبد کاووس برگزار می شود.

وی افزود: ورک شاپ بیداری اسلامی و دفاع مقدس با حضور 50 هنرمند شرکت کننده در جشنواره و ورک شاپ عفاف و حجاب با حضور 10 هنرمند استان گلستان در پارک شهر گرگان برگزار می شود.

شجاعی تصریح کرد: ورک شاپ نقاشی وحدت، همبستگی، جوان و بیداری اسلامی نیز در راستای ثبت جهانی برج قابوس در فهرست آثار یونسکو با حضور 30 هنرمند داخلی و خارجی در محوطه برج جهانی قابوس شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.

نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان با رقابت 280 هنرمندان جوان از 31 استان کشور و 27هنرمند از 21 کشور خارجی به صورت کارگاهی 14شهریور در گرگان آغاز شد و تا 17 شهریور سال جاری ادامه دارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.