سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضيح و تصحيح يك خبر

در پي درج مصاحبه سردار آسودي با باشگاه خبرنگاران درباره "بحران سوريه" بخشي از اظهارات وي، به اين وسيله خبر اصلاح و تصحيح مي‌شود.

در پي درج مصاحبه سردار آسودي با باشگاه خبرنگاران درباره "بحران سوريه" و انعكاس ناصحيح بخشي از اظهارات وي، به اين وسيله خبر مذكور اصلاح و تصحيح مي‌شود.

در مصاحبه مورد اشاره، سردار آسودي در پاسخ به اين سؤال كه در صورت حمله آمريكا به سوريه، آيا سوريه دوستان و متحداني دارد، تاكيد كرده است: "قطعا سوريه همپيماناني دارد كه از آن كشور حمايت مي‌كنند" در حالي كه در خبر منتشره به اشتباه آمده بود "در صورتی که آمریکا به سوریه حمله کند، ایران به همراه متحدان سوریه وارد عمل می‌شود"

شايان ذكر است معاون فرهنگي و تبليغات سپاه پاسداران در بخش ديگري از اين مصاحبه با اشاره به تهديدات آمريكا عليه سوريه اظهار داشته است: آمريكا براي جبران شكست‌هاي خود در منطقه، به جنگ رواني روي آورده و با همكاري قطر، تركيه و عربستان قصد ضربه زدن به سوريه و فراهم کردن مقدمات سقوط نظام سوريه دارد.

وي به شكست سناريوي آمريكا در منطقه اشاره و تصريح کرده است: آمريكا در منطقه با مشكل روبرو است؛ حضور نظامي در سوريه هم بحراني ديگر براي باراك اوباما به دنبال دارد و صحبت‌هاي وي در آستانه انتخابات درباره حمله به سوريه جنبه تبليغاتي داشته و بلوف سياسي محسوب مي‌شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: آسودی ، سوریه ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.