سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده مردم دزفول تشريح کرد

اقدامات مؤثر دولت در بخش آب و فاضلاب در استان خوزستان

نماينده مردم دزفول در مجلس گفت:33 طرح عمراني معوقه از دولت‌هاي پيشين در استان خوزستان در دولت نهم به بهره‌برداري و اجرا درآمد.

عباس‌ پاپي‌زاده پالنگان نماينده مردم دزفول در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره طرح‌هاي تصويب شده در حوزه انتخابيه خود اظهار داشت: ‌33 طرح معوقه دولت‌هاي پيشين در شهرستان خوزستان، در دولت نهم به بهره‌برداري رسيد و طرح‌هايي نيز كه از پيشنهادات اين دولت است هم‌اکنون در دست اجرا هستند.

وي در ادامه  از اقدامات مهم دولت در خوزستان به كلنگ‌زني آب و فاضلاب شهري كه از معضلات مردم شهرستان به شمار مي‌رود، اشاره و تصريح كرد: مردم شهرستان‌هاي جنوبي كشورمان با مشكلات زيادي در زمينه آب شرب مواجه بودند كه اقدامات دولت در بخش سدسازي و همچنين كلنگ‌زني آب و فاضلاب شهري كه پسماند فاضلاب شهري را از آب شرب جدا مي‌كند، مشكل بزرگ آب شرب مردم را حل كرده است.

نماينده مردم خوزستان و دزفول از آبرساني به 20 روستا در اين شهرستان گفت و اظهار داشت:‌ با اقدامات مفيد دولت، آب‌رساني به 20 روستا در دستور كار قرار گرفته و بسياري از مردم از آب شرب بهره‌مند شده‌اند.

پاپي‌زاده همچنين از افتتاح مركز و آزمايشگاه‌هاي تخصصي در حوزه انتخابيه خود خبر داد و خاطر نشان كرذ: در منطقه شمال خوزستان كه تا پيش از اين از مراكز درماني محدودي برخوردار بود، امروز مراكز پزشكي و آزمايشگاه‌هاي تخصصي در شهرستان افتتاح شده كه منشا خير براي حل امراض مردم است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عمران ، معوقه ، طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.