سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در کنگره بین المللی فرآورش گاز در کشور قطر ارائه شد؛

دو مقاله از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات

دو مقاله از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در کنگره بین المللی فرآورش گاز در کشور قطر 2012 مورد پذیرش قرار گرفت و به صورت سخنرانی ارائه شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات دو مقاله از هومن قلمی و سجاد خمیس آبادی دانشجویان  کارشناسی ارشد مهندسی سیستم های انرژی این واحد دانشگاهی تحت عناوین:
1- ارزیابی اگزرژواکونومیکی تولید آب شیرین در ایستگاه های انتقال گاز  (Exergoeconomic Evaluation of Desalinated Water Production in Pipeline Gas Station)   
2- ارزیابی تکنو_اکونومیکی استفاده از روش های مختلف خنک کاری هوای ورودی در ایستگاه های افزایش فشار گاز (Techno-Economic Evaluation of  Using Different Air Inlet Cooling Systems in Gas Compressor Station)  
 در معتبرترین کنگره بین المللی در زمینه گاز به صورت سخنرانی مورد پذیرش قرار گرفت و بصورت مستقیم توسط انتشارات   ELSVIERپذیرفته و هم اکنون در مجله و سایت  science direct به چاپ رسیده است .  
لازم به ذکر است این همایش به صورت بین المللی و با حضور داوران متخصص از سراسر دنیا برگزار شد . همچنین مقالات مذکور منتج از تحقیقات انجام شده در قالب پایان نامه کارشناسی ارشد تحت نظارت و راهنمایی دکتر مجید عمیدپور استاد واحد علوم و تحقیقات است./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.