سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم ملی والیبال (ب) :

نشان دادیم یک تیم واحد هستیم/ از دشواری مرحله پلی اف غافل نیستیم

مربی تیم ملی والیبال (ب) کشورمان گفت: خوشبختانه ملی پوشان با ارائه یک بازی واحد و سطح بالا در مرحله مقدماتی نشان دادند که یک تیم واحد و هماهنگ هستند.

رضا مومنی مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال کاپ آسیا از تمامی بازیکنان تیم استفاده کردیم آنها توانستند نکات فنی لازم را در هر دیدار به مرحله اجرا درآورند ولی ما هنوز اول راه هستیم و باید به فکر بازیهای پیش رو باشیم.

وی افزود: در مرحله مقدماتی عملکرد بازیکنان ایران بسیار عالی بود اما نباید از این نکته غافل شویم که در مرحله پلی اف کار سخت و دشواری را پیش روی داریم. به نظر من مهمترین بازیهای جام کنفدراسیون ها تک مسابقه های مرحله حذفی است.

* والیبال امروز ایران با گذشت فرق کرده است

وی گفت: والیبال امروز ایران تفاوت قابل ملاحظه ای با گذشته کرده است. ما دیگر حریف دست و پا بسته ای مقابل تیم های قاره کهن نیستیم در دورهای گذشته حتی تیم های اصلی ما مقابل تیم هایی چون هند و چین به مشکل بر می خورند اما درحال حاضر بازیکنان تیم ملی (ب) با توانایی خوب خود مقابل آنها به برتری دست یافتند.

* چینی ها شانس اول فینالیست شدن

مربی تیم ملی (ب) با اعلام این که هنوز تیم ملی چین را شانس اول راهیابی به مرحله ی فینال می داند اظهار داشت: چین تیم بسیار خوب و آماده ای است و والیبال را بر شیوه خاص خود بازی می کند. البته تیم هایی مثل ژاپن و کره جنوبی را هم نباید دست کم گرفت.

وی تصریح کرد: در برابر این تیم ها ما فقط باید با ارائه یک بازی منطقی نظم آنها را بر هم بزنیم. ما در ویتنام به نام تیم ملی ایران بازی میکنیم و تمام هدفمان این است که بار دیگر نام کشورمان در جام کنفدراسیون والیبال قاره کهن بدرخشد./مح
برچسب ها: مربی ، تیم ، اسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.