سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی خبر داد:

کارمندان نمونه شهرداری معرفی می شوند

کارمندان نمونه شهرداری تهران در مراسمی با حضور شهردار تهران معرفی و تجلیل می شوند .

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  به نقل ازروابط عمومی معاونت مالی و اداری شهرداری تهران، گفت : به مناسبت روز کارمند از مدیران ، کارمندان و کارشناسان واحدهای صفی و ستادی شهرداری تهران که برابر دستور العمل ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی واجد شرایط باشند توسط شهردار تهران تقدیر بعمل خواهد آمد.
 
ناصر امانی افزود: جشنواره شهید رجایی شهرداری تهران امسال نیز با هدف معرفی کارکنان نمونه برگزار می‌شود تا از کارمندانی که پاسخگوی مناسبی به شهروندان تهرانی هستند قدردانی شود.
 
وی اظهارداشت: در انتخاب کارمندان نمونه سال جاری علاوه بر منتخبین مناطق ، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران، مقرر شد تا از 50 نفر از بازنشستگان نمونه شهرداری تهران نیز تقدیر شود.
 
رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی از انتخاب روسای نواحی نمونه، روسای ادارات املاک  و مدیران حقوقی و  روابط عمومی نمونه مناطق خبرداد و تاکید کرد: همچون سنوات قبل و به مناسبت روز کارمند از ایثارگران نمونه شهرداری تهران در قالب کارمندان نمونه  نیز قدردانی و تقدیر صورت خواهد گرفت.
 
امانی فرایند انتخاب کارمندان نمونه در شهرداری تهران را براساس عملکرد همکاران و مبتنی بر سهمیه تخصیصی و شاخص های انتخاب افراد برگزیده عنوان کرد و اظهارداشت: در سال جاری مجموعا 620 نفر که معادل 1% تعداد کل شاغلین و جمعی از بازنشستگان است مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
 
رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: بر اساس سیاست های شهردار مبنی بر  دقت لازم در انتخاب مدیران و کارمندان نمونه ، از نظر واجد شرایط بودن و رعایت دقیق ضوابط ، اقدامات لازم از سوی این ستاد نسبت به ابلاغ شاخص ها و عوامل کمی انتخاب بانجام رسیده و پس از معرفی افراد برگزیده نظارت بر تطبیق آنها با ضوابط مجددا از سوی ستاد انجام می گیرد.
 
امانی با بیان اینکه  بر اساس ضوابط انتخاب افرادی که در 3 سال اخیر به عنوان کارمند نمونه انتخاب گردیده اند ممنوع است گفت:  باید به روح و هدف برگزاری این مراسم که توسعه شایستگی و خلاقیت در جهت ارتقاء سطح کارآمدی سازمان و افزایش همبستگی بین مدیران ارشد و بدنه اجرایی آن است توجه شود .
 
قائم مقام معاونت مالی واداری یادآور شد: ما هر سال طی 2 مرحله، کارگران و کارمندان نمونه شهرداری تهران را دراردیبهشت ماه (روز جهانی کارگر) و در شهریور ماه (روز کارمند) معرفی و از آنان تقدیر می کنیم و بر همین اساس شهردار تهران نیز به لحاظ اهمیتی که به حوزه منابع انسانی دارند شخصا علاوه بر حضور در مراسم و اهداء جوایز ، تدابیر و رهنمودهای شان را نیز بصورت مستقیم با آنان در میان می گذارند . وی اظهار امیدواری کرد که در سال جاری نیز این مراسم با موفقیت و پرشور تر از همیشه برگزار شود.
 
مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری امسال و به لحاظ مصادف شدن روز کارمند(4 شهریور) با ایام برگزاری اجلاس سران کشور های عضو عدم تعهد ،در  هفته پایانی شهریور ماه و با  حضور بیش از 600 نفر از مدیران، کارمندان و کارشناسان نمونه واحدهای مختلف شهرداری تهران در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود. /ل
برچسب ها: کارمندان ، نمونه ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.