سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

نظام سلطه در صدد تخریب دستاوردهای اجلاس جنبش عدم تعهد است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: پیام جمهوری اسلامی ایران در اجلاس سران جنبش عدم تعهد، پیام عدالتخواهی بر اساس آرمان‌های انقلاب اسلامی بود و برگزاری این اجلاس، دستاوردهای بزرگی برای مدیریت جهان خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، بیگی با بیان این که ریاست جمهوری اسلامی بر جنبش عدم تعهد در سه سال آینده، قابلیت‌های انقلاب اسلامی را ثابت خواهد کرد، افزود: نظام سلطه برای انزوای سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی تلاش زیادی کرد اما آن چه در این اجلاس مشاهده شد شکوه و عظمت انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به تلاش‌های آمریکا و اسرائیل برای ممانعت از حضور سران کشورها در اجلاس غیرمتعهدها در تهران، گفت: با وجود این تلاش‌ها کشورهای عضو جنبش حضور فعالی در این اجلاس داشتند و اکنون نظام سلطه در صدد تخریب دستاوردهای اجلاس و تمرکز بر موضوعاتی است که اهمیت جنبش و وفاق و اتحاد اعضای آن را مورد خدشه قرار دهد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به امدادرسانی سریع به زلزله‌زدگان ارسباران اظهار داشت: علیرغم صحنه‌سازی رسانه‌های بیگانه، آنچه در این زمینه انجام شد به نوبه خود یک رکورد محسوب می‌شود که کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را در مدیریت بحران به خوبی نشان داد.

وی با قدردانی از حضور موثر نیروهای بسیج در عملیات امداد و نجات، خاطرنشان کرد: بسیج هم در چارچوب سازمان‌ها و دستگاه‌ها و هم در قالب نیروهای مردمی به زیبایی در کار امدادرسانی به آسیب‌دیدگان شرکت کرد و همین امر نیز توانست کارنامه خوبی را برای مدیریت این حادثه رقم بزند.

علیرضابیگی با اشاره به تحرکات رسانه‌های ضدانقلاب در جریان این حادثه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از هر موضوعی برای ناکارآمد نشان دادن دولت و نظام استفاده می‌کنند و در این حادثه نیز منتظر بهانه‌ای بودند تا به فضاسازی علیه نظام اسلامی بپردازند.

وی با بیان این که اقدامات دولت در مدیریت حادثه زلزله ارسباران دشمنان را ناکام گذاشت، افزود: ناامیدی دشمن به قدری بود که مجبور شد عده‌ای از افراد با سوابق منفی را اجیر کند تا در بین زلزله‌زدگان غذا و داروی تاریخ گذشته توزیع کنند و با تهیه گزارش از این اقدام، علیه دولت تبلیغات کنند؛ اما به فضل الهی این توطئه آنها نیز خنثی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بسیج بر پایه باورها و اراده دینی ملت ایران استوار شده، افزود: بسیج یک موضوع سازمانی و اداری نیست بلکه تفکری است که تمام فعالیت‌ها باید در بستر آن رشد و توسعه یابد و حضور بسیجیان در دستگاه‌ها و ادارات نیز نه بر پایه بهره‌مندی از شغل و حقوق، بلکه باید بر پایه دلبستگی و پیوستگی به آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج ظرفی است که تمام اراده ملت را می‌تواند در خود جای دهد و ما تجلی این قابلیت را در حواث پس از انتخابات 88 که قانون و اصالت انقلاب اسلامی مورد تهدید واقع شده بود به عینه مشاهده کردیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دولت با تکیه بر تفکر بسیجی دستاوردهای بی‌سابقه‌ای کسب کرده، افزود: تفکر بسیجی متصل به فرهنگ عاشوراست و خاموش شدنی نیست و با آمدن و رفتن افراد نیز تغییر نخواهد کرد. /س

 

 

 

 

 

برچسب ها: تخریب ، اجلاس ، عدم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.