سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین دوره رقابت های دوچرخه سواری جام باشگاه های آسیا؛

رکابزنان 9 تیم آسیایی به ایران می آیند

نخستین دوره از رقابت های دوچرخه سواری جام باشگاه های آسیا در مواد پیست، با حضور 9 تیم آسیایی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، نخستین دوره رقابت های دوچرخه سواری جام باشگاه های آسیا در مواد پیست، از 29 مهرماه الی یکم آبان ماه سال جاری، به میزبانی کشورمان و در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

باتوجه به عدم برگزاری مسابقات کاپ های آسیایی ( مواد پیست) در سال 2012، نخستین دوره مسابقات جام باشگاه های دوچرخه سواری آسیا، به عنوان تنها رقابت این ماده در سال جاری میلادی در قاره کهن محسوب می شود.

در این دوره از رقابت ها رکابزنان در مواد ( اسپرینت، تیم اسپرینت، کایرین، یک کیلومتر، اسکرچ، مدیسون، تعقیبی انفرادی، تعقیبی تیمی، دورامتیازی و اومنیوم) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

تاکنون حضور 9 تیم باشگاهی از کشورهای ( چین تایپه، چین، قزاقستان، ژاپن، هندوستان، سوریه، مالزی، سوریه و ازبکستان) در این دوره از رقابت ها قطعی شده است و همچنین به منظور شرکت دو تیم باشگاهی از کشورهای( هنگ کنگ و عراق) نیز در این دوره از رقابت ها، موافقت اولیه صورت گرفته است.

همچنین در این دوره ، 2 تیم برتر مسابقات لیگ برتر و یک تیم دوچرخه سواری منتخب پیست ایران، به عنوان نمایندگان کشورمان حضور دارند.

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری "پاول اسکورک" لهستانی را به عنوان سرداور مسابقات جام باشگاه های آسیا در مواد پیست معرفی کرده است.


به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور؛
* مسابقه دوچرخه سواری در خراسان رضوی برگزار می شود

یک دوره مسابقه دوچرخه سواری به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور زیر نظر هیئت دوچرخه سواری استان خراسان رضوی و به میزبانی شهرستان مشهد روز جمعه هفدهم ماه جاری برگزار می شود.

در این دوره از رقابت ها، رکابزنان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و به مسافت 113 کیلومتر، در مسیرآزاد راه (قوچان- مشهد) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مکان و زمان ثبت نام رکابزنان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، ساعت 7 صبح روز جمعه در میدان پارک – جنب کیوسک دوچرخه سواری اعلام شده است.


با حضور رییس فدراسیون دوچرخه سواری؛
*مجمع انتخاب رئیس هیئت دوچرخه سواری کرمانشاه برگزار می شود

مجمع انتخاب رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه، امروز چهارشنبه پانزدهم شهریورماه با حضور خسرو قمری رییس فدراسیون، نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان، مسوولان، ورزشکاران و پیشکسوتان هیئت دوچرخه سواری استان برگزار می شود.

دراین مجمع بهرام امیری که هم اکنون نیز به عنوان سرپرست هیئت فعالیت می کند، به عنوان تنها کاندیدا حضور خواهد داشت./آق
برچسب ها: دوچرخه سواری ، پیست ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.