سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معدنی پور اعلام کرد:

برگزاری جشنواره غنچه های شهر ؛ مهر ماه جاری

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری جشنواره غنچه های شهر در مهر ماه خبر داد .

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛  نرگس معدنی پور در مورد برگزاری جشنواره غنچه های شهر گفت: این جشنواره در دو بخش متمرکز(بخش نمایشگاهی) و غیر متمرکز در سطح مناطق 22 گانه پایتخت برگزار می شود .
 سومین دوره برگزاری بهترین ها برای غنچه های شهر مربوط به کودکان صفر تا چهار سال است که در مهر ماه امسال برگزار می شود.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره غنچه های شهر با توجه به نظر سنجی های صورت گرفته ، متفاوت از دو سال گذشته برگزار خواهد شد ، گفت : امسال جشنواره غنچه های شهر در دو بخش متمرکز و غیر متمرکز برگزار می شود.
 
مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران عنوان کرد : بخش غیر متمرکز جشنواره غنچه های شهر،  برپایی این جشنواره در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران است که از دو هفته آخر شهریور ماه آغاز می شود.
 
معدنی پور با اشاره به روز جهانی کودک در مهر ماه، خاطرنشان کرد: بخش متمرکز جشنواره غنچه های شهر نیز همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کودک در برج میلاد از 16 تا 23 مهر ماه برگزار می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: جشنواره غنچه های شهر امسال در بخش متمرکز از قسمت های مختلفی تشکیل شده که شامل واحد های درون شهرداری ، سازمان هایی که در حوزه کودک کار می کنند و سازمان هایی که بیرون از شهرداری به کار مشغولند همچون ارگان ها و سازمان های مردمی، انجمن های دولتی و غیر دولتی که در نمایشگاه حضور دارند، فعالیت ها و عملکردهای خود را برای کودکان صفر تا 4 سال ارائه می دهند .
 
مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران با بیان این که بخش خصوصی نیز در بخش نمایشگاهی جشنواره غنچه های شهر حضور دارد، گفت : با توجه به شعار امسال مبنی بر حمایت از تولید داخلی، تاکید ما حمایت از تولید کنندگان داخلی است.همچنین نشست های تخصصی نیز در بخش نمایشگاهی جشنواره برگزار می شود.
 
معدنی پور در ادامه با اشاره به اینکه ، بنا بر ماموریت مدیریت شهری در بحث شهر دوستدار کودک، روزهای برگزاری جشنواره غنچه های شهر نامگذاری شده است مانند روز کودک، حمل و نقل و ترافیک، روز کودک ، اخلاق و تربیت اسلامی و یا روز شهر، کودک و خانواده که نشست های تخصصی نیز بر اساس روزهای نامگذاری شده با حضور اساتید مجرب و واحدهای مربوطه برگزار می شود، افزود: به طور مثال در حوزه کودک، حمل و نقل و ترافیک حتما یکی از مدیران سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای ارائه نظرات تخصصی حضور می یابد.
 
وی اضافه کرد: برنامه های جانبی جشنواره غنچه های شهر نیز از قبیل مشاوره، بازی و سرگرمی کودک، تغذیه، سلامت، تربیت و ایمنی  بر اساس نیازهای کودکان دیده شده و علاوه بر آن برنامه های شاد و مفرحی در قالب برگزاری مسابقات میان نوه ها با پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها و برپایی مسابقات میان پدران و مادران و پدربزرگ ها مادربزرگ ها با هدف ایجاد ارتباط بهتر میان نسل ها برگزار می شود.
 
مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در ادامه تصریح کرد: در کنار برگزاری این مسابقات، جشن هایی نیز با حضور چهره های تلویزیونی کودک برگزار می شود.
 
معدنی پور در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در طول زمان برگزاری جشنواره غنچه های شهر سعی کردیم آیتم هایی را برای انتخاب شهردار در حوزه شهر دوستدار کودک در نظر بگیریم و همچنین در انتهای زمان برگزاری این جشنواره بهترین شهردار در حوزه شهر دوستدار کودک، بهترین تولید کننده محصولات استاندارد برای کودکان و فعال ترین افراد در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و هنری مانند نویسندگان، برنامه سازان و کسانیکه در حوزه کودک در این سال ها کوشیدند انتخاب شده و از آنها تقدیر می شود.
 
وی افزود: در انتخاب این افراد خود کودکان را نیز دخیل کرده ایم تا آنها بتوانند در انتخاب برترین ها برای خودشان دخالت داشته باشند که این اقدام  بر اساس نظرسنجی هایی که طی دو سال گذشته از سوی مردم دریافت شده، به انجام می رسد. /ل
برچسب ها: جشنواره ، غنچه ، شهر ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.