سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی در دیدار با هیات مدیره باشگاه ایثار قم:

ورزشكاران پارالمپيك ماموريت احياي رواني معلولين را برعهده دارند

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراده ورزشکاران معلول تحسین‌برانگیز است، گفت: ورزشكاران پارالمپيك ماموريت احياي رواني معلولين را برعهده دارند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئيس مجلس شوراي اسلامي ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در جمع جانبازان و ایثارگران هیات مدیره باشگاه ایثار قم گفت: شما جانبازان ورزشکار در صحنه‌های رزم نیز مجاهدت‌های فراوانی داشتید و امروز هم ماموریت مهمی مثل احیای روانی معلولین را برعهده دارید.

وي با بیان اینکه معلولیت نوعی محدودیت ایجاد می‌کند ولی مانع پیشرفت نیست، افزود: اراده شما ورزشکاران نشان داد که می‌توانید بر این محدودیت فائق آمده و از ورزشکاران غیرمعلول هم مصمم‌تر به کار خود ادامه دهید.

رئیس مجلس شورای اسلامی کسب مدال‌های کاروان ورزشی پارالمپیک ایران را بسیار باارزش خواند و تاکید کرد: باید خدا را شاکر باشیم که کاروان ورزشی پارالمپیک ما در مسابقات چنین خوش درخشیده و دستاوردهای مهمی کسب کرده است.

وی درباره پیشنهادات مطروحه از سوی حاضرین در جمع مبنی بر رفع مشکلات ورزشی معلولان و جانبازان در استان قم توضیح داد: بسیاری از مشکلات موجود با برنامه‌ریزی مقطعی قابل حل بوده و بسیاری دیگر نیز باید با تخصیص اعتبار و سرمایه‌گذاری در درازمدت برطرف شود.

لاريجاني در پايان تاکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی شرایط را طوری رقم زد که ورزش‌های معلولین نیاز خود را تامین کند.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.