سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی، اصلی‌ترین راه توسعه است

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی جلب مشارکت بخش خصوصی را هدف اصلی چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان دانست و گفت: اصلی‌ترین راه توسعه، تاکید بر سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، فرخ مسجدی با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی در اردیبهشت سال 92، خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال تبدیل شدن به فرهنگ عمومی در استان است و هدف اصلی از برگزاری این همایش نیز جلب مشارکت این بخش در پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری است.

وی معرفی معقول و منطقی پروژه‌های مناسب به سرمایه‌گذاران را شرط موثر بودن این همایش دانست و افزود: باید با هماهنگی‌های لازم برای معرفی پروژه‌ها، شرایط مساعد برای ورود سرمایه‌گذاران را فراهم کرده و مطمئن شویم که زمینه سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها وجود دارد تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

مسجدی با تاکید بر جلب مشارکت بخش غیردولتی در پروژه‌های زیربنایی تصریح کرد: در این زمینه فقط تجربه دولتی داریم در حالی که ورود بخش خصوصی می‌تواند به مراتب موثرتر و مفیدتر باشد.

وی حضور فعال و پررنگ بخش خصوصی استان در چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: امیدواریم این همایش با تجربیات سه همایش قبلی و انتظاری که در سطح ملی از آذربایجان شرقی وجود دارد به بهترین شکل برگزار شود و نتایج مثبت آن را در رشد و توسعه منطقه شاهد باشیم. /س

 

 

برچسب ها: سرمایه ، غیردولتی ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.