سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر حسین پیروانی:

وضعیت تیم ملی نگران کننده است

کارشناس فوتبال در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: کی روش مربی بزرگی است اما وی هنوز نتوانسته هماهنگی لازم بین ملی پوشان به وجود آورد و اشراف کامل روی بازیکنان ندارد

 امیرحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی خوب از درون یک لیگ پویا و قوی بیرون می آید اما امسال تیم های لیگ برتر بازی های قابل قبولی ارائه ندادند و هیچ تیمی به عنوان قهرمان لیگ دوازدهم معرفی نشده است، به خاطر همین نسبت به وضعیت تیم ملی احساس نگرانی می کنم.
وي اظهار داشت: بازی تدارکاتی با اردن از لحاظ منطقی مناسب نیست چراکه تیم ملی می توانست با تیم قوی تر و بهتری نسبت به اردن بازی کند و با آمادگی کامل به مصاف لبنان برود، بازی های تدارکاتی تیم ملی قابل قیاس با حریفانش نیست مسئولان تیم ملی باید برای هماهنگی بیشتر ملی پوشان با هم بازی های تدارکاتی خوبی با تیم های مطرح و قدرتمند برگزار کنند.
وی درباره لیست بازیکنان تیم ملی بیان داشت انتخاب ملی پوشان براساس سلایق سرمربی است اما بازیکنان شایسته تر و کارآمدتری در لیگ برتر بودند که می توانند به تیم ملی دعوت شوند.
پیروانی تصریح کرد: امیدوارم لیست تیم ملی در بازی ها بعدی از حالت یکنواختی خارج شود و بازیکنان که شرایط جسمی و روحی بهتری دارند در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند.
وی در خصوص بازی تیم ملی با تیم ملی لبنان در چارچوب رقابت های جام جهانی 2014 برزیل گفت: تیم ملی بازی سختی پیش رو دارد چراکه ملی پوشان سرحال و آماده نیستند به نظر می رسد که تیم ملی لبنان می تواند از لحاظ فنی برای تیم ملی مشکل ساز شود.
 وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی بعد از دیدار با لبنان بازی های آسانی پیش رو نخواهد داشت. کی روش سرمربی تیم ملی باید در انتخاب بازیکنان و آماده کردن ملی پوشان از لحاظ بدنی تجدید نظر کنند./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.