سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش های ترافیکی به بیش از 35 هزار شهروند

در راستای آموزش و ارتقای فرهنگ عبور و مرور شهروندان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 اقدام به آموزش بیش از 35 هزار شهروند نمود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، محمد باقر اسدی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 6 از آموزش ترافیکی بالغ بر 3593 هزار نفر شهروند خبر داد و خاطر نشان ساخت: درپارک آموزش ترافیک منطقه 6 به بیش از  3103 دانش آموز وحدود 125 نفر در مهد کودک های سطح منطقه آموزش ترافیکی داده شد. یکی دیگرازاقدامات معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه درراستای کاهش تخلفات،آموزش ترافیکی به بیش از 228 راننده تاکسی و 137 موتور سوار متخلف بود.
معاون حمل و نقل منطقه 6 در ادامه عنوان داشت: ‌پارک آموزش ترافیک منطقه مجهزبه یک شهرک و فضای زنده شهری است که این محدوده به تمامی علائم وتجهیزات ترافیکی شهرنظیرخیابان،‌چهارراه،پل هوایی،‌خط کشی عابرپیاده،‌تابلوهای راهنمایی وترافیکی، مسیردوچرخه سواری و ... مجهز می باشد و شهروندان و دانش آموزان مراجعه کننده باتمام مفاهیم، موارد ایمنی وترافیکی به صورت تئوری و عملی آشنامی شوند.
اسدی با تاکید بر تداوم آموزش های ترافیکی در مدارس یادآور شد: با آغاز سال تحصیلی جدید، ترافیک معابر به خصوص در معابر اصلی دارای مدرسه افزایش می‌یابد، لذا این معاونت با شروع مهرماه با مراجعه به مدارس به ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان و اولیاء می پردازند. ارائه مفاهیم ترافیکی،‌ آشنایی با علائم و تابلوهای ترافیکی و نحوه عبور از عرض خیابان ‌و ... ازجمله مواردی است که مربیان دراین طرح به دانش آموزان ارائه می کنند. /ز

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.