سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معین آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تنها راه حل مسئله سوریه راه کار ایران است

يک کارشناس سياست خارجي گفت: تنها راه حل مسئله سوريه راه کار جمهوري اسلامي در تشکيل گروه تماس و ايجاد نشست هايي چندجانبه بين دولت سوريه و مخالفان است اما عربستان و قطر همسو با سياست هاي غرب بر حذف يک طرفه و براندازی دولت بشار اسد تاکيد کردند.

حسين معين آبادي در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکيل شورای همکاري خليج فارس گفت: کشورهاي عضو شورای همکاري خليج فارس در ادامه سياست هاي خصمانه قبلي خود سعي در براندازی دولت بشار اسد دارند و در این مسیر از حمایت های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی محروم نیستند.

وي افزود: شوراي همکاري خليج فارس بعداز جنگ تحميلي علیه ایران با شرکت کشورهاي حوزه خليج فارس جز ايران و عراق تشکيل شد که بيشتر اعضاي آن کشورهاي حاضر در شبه جزيره عربستان هستند.

معين آبادي ادامه داد: تنها راه حل مسئله سوريه راه کار جمهوري اسلامي در تشکيل گروه تماس و ايجاد نشست هايي چندجانبه بين دولت سوريه و مخالفان است اما عربستان و قطر همسو با سياست هاي غرب بر حذف يک طرفه و براندازی دولت بشار اسد تاکيد کردند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه حائز اهميت بوده اين است که عربستان سعی دارد با ايجاد اختلاف و فراکنی در منطقه نظر رئیس جمهور مصر را در پیشبرد اهداف خصمانه خود جلب کند.
برچسب ها: سوریه ، ایران ، عربستان ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.