سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/ با اختصاص اعتبار ویژه؛

راه کبودراهنگ – قیدار تا خرداد سال 92 به بهره برداری می رسد

دستیار ویژه رئیس جمهورگفت : راه کبودرآهنگ – قیدار به تخصیص اعتبار ویژه نیاز دارد که با تخصیص اعتبار این طرح تا خرداد سال 92 به بهره براداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛علی کبر محرابیان در بازدید از طرح های مهر ماندگار استان همدان افزود : 14 کیلومتر از راه باقی مانده این طرح به دو قطعه 7 کیلومتری تقسیم و تا نیمه نخست مهر امسال برای پیشرفت در کار باید تعیین پیمانکاربه مناقصه گذاشته شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان نیز گفت : اجرای طرح راه کبودراهنگ – قیدار از خرداد سال 90 آغاز و قطعه یک آن به طول 10 کیلومتر هفته دولت به بهره برداری رسید.
میرجعفریان افزود : قطعه 2 آن هم با 40 در صد پیشرفت در حال اجراست که به اعتبار لازم برای بهره برداری در دهه فجر امسال نیازمند است.
وی با بیان اینکه قطعه 2 و 3 برای پایان به 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند ، خاطرنشان کرد : برای قطعه 2 و 3 امسال 3میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت : برای بهره برداری از همه راه های مسیر کبودراهنگ – قیدار به 32 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تاکنون 4 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است./س
برچسب ها: راه ، کبودر آهنگ ، قیدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.