سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

تجلی خودکفایی دفاعی با توانمندی متخصصان ایرانی

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با تاکید بر توانمندی متخصصان ایرانی در مهندسی معکوس، گفت: در مواردی که نیازها از خارج کشور تامین می‌شود، مهندسان می‌توانند با بهره‌گیری از شیوه مهندسی معکوس تجهیزات را بازبینی و مشابه یا حتی مجهزتر از آن را در داخل بسازند.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران همدان ؛ محمدعلی پورمختار با تاکید بر توانمندی ایران در تولیدات تجهیزات نظامی، افزود: از ثمرات و آثار جنگ این بود که جمهوری اسلامی ایران به دلیل قرار گرفتن در معرض تهدیدهای جنگ و فشار بین‌الملل، در حوزه تولیدات نظامی به سرعت و با بکارگیری توان متخصصان داخلی پیشرفت کند.
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران ساخت و تولید سلاح‌های نظامی را با هدف دفاع از نظام و مردم در دستور کار قرار داده است، ‌ادامه داد: در همین زمینه جمهوری اسلامی ایران در تولید سامانه‌های ضد هوایی، ساخت هواپیما و سلاح‌های مختلف موفقیت‌های چشم‌گیری حاصل کرده است.
پورمختار با تاکید بر وجود مغزهای متفکر ساخت تجهیزات دفاعی در ایران، گفت: توانمندی متخصصان در بخش‌های مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، حوزه نظامی و دفاعی کشور را به خودکفایی رسانده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.