سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردانی: داوران کاراته ایران پیشرفت خوبی داشته اند

محمد علی مردانی، عضو ایرانی شورای داوری کاراته آسیا گفت: داوری ایران در این سال ها پیشرفت خوبی داشته و قضاوت های خوبی رادر مسابقات مختلف شاهد هستیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مردانی اظهار داشت: از نظر کمیت داوران خوبی در ایران داریم ضمن این که قضاوت های خوبی را هم در مسابقات مختلف شاهد هستیم به طوری که داوران کاراته ایران از ژاپنی ها که رقیب اصلی ما در آسیا هستند پیشی گرفته اند.

وی افزود: ما استعداد های خوبی داریم اما تعداد داورانی که درجات بین المللی دارند کم است و باید نسبت به اعزام آن ها به دوره های مختلف برون مرزی اقدام شود تا ارتقاء درجه بگیرند.

عضو هیات ژوری فدراسیون جهانی در خصوص داوری لیگ جهانی کاراته وان ترکیه گفت: لیگ جهانی ترکیه سطح خوبی داشت و داوران خوبی هم قضاوت این دوره را بر عهده داشتند ضمن این که اعضای شورای داوری و دبیر کل فدراسیون جهانی هم از نزدیک بر کار قضاوت داوران نظارت داشتند.

مردانی در خصوص حضورش در مسابقات آسیای مرکزی گفت: قراراست به عنوان ناظر مسابقات آسیای مرکزی طی روزهای 5 تا10 مهر ماه عازم تایلند شوم که درکنار رقابت ها یک دوره کلاس داوری هم به مدت 2 روز برگزار خواهد شد./آق
برچسب ها: مردانی ، کاراته ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.