سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ایران توانایی مدیریت اجلاس های جهانی را دارد

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری اجلاس نم نشان داد كه ایران اسلامی می تواند مدیریت اجلاس های بزرگتر جهانی را نیز عهده دار شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ منصور حقیقت پور ضمن مثبت ارزیابی كردن برگزاری شانزدهمین اجلاس كشورهای عضو جنبش عدم تعهد افزود: سخنان رییس جمهوری اسلامی ایران در سیما بیانگر آن است كه ایران اسلامی ظرفیتهای فراوانی در عرصه های مختلف دارد و ما در طول تاریخ این ظرفیت ها را مشاهده كرده ایم .

وی با اشاره به برگزاری اجلاس نم در تهران گفت: مدیریت ایران در برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد نشان داد كه ایران از ظرفیتهای بالای برخوردار است و می تواند به آسانی اجلاس های جهانی و بین المللی را مدیریت كند .

حقیقت پور با بیان اینكه مدیران شایسته و قابلی در ایران وجود دارند، افزود: برگزاری اجلاس نم نشانگر یكی از توانایی های ایران در مدیریت سایر امور جهانی و بین المللی است و حضور ایرانیان در عرصه های مدیریت جهانی می تواند منشا خیر باشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در ادامه گفت: وضعیت جهان در حال حاضر طوری نیست كه همه خواستار آن باشند، حكومت جهانی بایستی بر پایه عدالت و حقوق مساوی باشد؛ بر همین اساس باید از مشاركت تمامی ملل و كشور های جهان استفاده كرد ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.