سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

نقش تعاون در اقتصاد مقاومتي مانند نقش بسيج در جنگ تحميلي است

استاندار خراسان رضوي توجه به اقتصاد مبتني بر تعاوني ها را يكي از راهبردهاي مقابله با تحريم اقتصادي دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي محمود صلاحي در ديدار با روساي اتحاديه ها و برخي تعاوني هاي برتر استان با اشاره به جايگاه تعاون در آموزه هاي ديني و توجه ويژه به آن پس از پيروزي انقلاب اسلامي افزود: تعاوني ها همچون ساير فعالان اقتصادي بايستي از همه توانشان براي تحقق اقتصاد مقاومتي استفاده كنند.

وي تاكيد كرد: نقش تعاوني ها در اقتصاد مقاومتي به مثابه نقش بسيج در دوران دفاع مقدس است.

استاندار خراسان رضوي ضمن تشريح شرايط اقتصادي حاكم بر دنيا گفت: دنياي اسكتبار در حالي از اقتصاد به عنوان حربه اي سياسي عليه ملت ايران استفاده مي كند كه خود درگير بحران مالي مي باشد.

صلاحي خاطرنشان ساخت: هر چند نظام سلطه براي برون رفت از اين بحران مالي به اقتصاد رياضتي مبتني بر كاهش خدمات و افزايش ماليات روي آورده است؛ لكن تنها ثمره راهكار اتخاذ شده نارضايتي مردم خواهد بود.

وي تاكيدكرد: در شرايط كنوني بايستي از تمام ظرفيت هاي موجود براي عملي شدن منويات رهبري در حوزه اقتصاد مقاومتي در ايران و نيز معرفي آن به ساير كشورها بهره جست.

وي در پايان از بانك ها خواست تا نسبت به افزايش سطح تعاملات شان با تعاوني ها و ساير بخش هاي توليدي اهتمام ورزند.

ارائه گزارش مدير كل كار، تعاون و رفاه اجتماعي از وضعيت تعاوني ها در استان و بيان مشكلات و نقطه نظرات از سوي تعاونگران از ديگر برنامه هاي اين ديدار بود./س

برچسب ها: نقش ، تعاون ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.