سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

افزايش قيمت مسکن طبیعی است

رئيس واحد مسکن مهر اداره کل تعاون خراسان رضوي گفت: افزايش قيمت مسکن مهر طبيعي و به علت افزايش دستمزدها و قيمت مصالح در روند ساخت و ساز اين واحدهاي مسکوني است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،اسماعيل سلطان خواه گفت: هزينه مصالح و ساخت و ساز و دستمزد نيروي کار افزايش يافته است و اين موارد بر قيمت تمام شده مسکن تاثير گذار است.

رئيس واحد مسکن مهر اداره کل تعاون استان تاکيد کرد:دو هزار واحد مسکوني مشکلاتي داشته اند مانند واحدهاي مسکوني شهرک گلبهار که البته تعداد کمي از 40 هزار واحد مسکوني را تشکيل مي دهد و کم کاري در اين زمينه به ندرت بوده است.

سلطان خواه در رابطه با افزايش قيمت مسکن مهرافزود تعاوني‌هاي مسکن در خراسان رضوي به جز موارد خاص عملکرد بسيار خوبي داشته اند و هر شرکت تعاوني شخصيت حقوقي خود را دارد.

وي تصريح کرد: از بيش از 100هزار واحد مسکوني مهر 40 هزار واحد در قالب تعاوني ها ساخته شده است که 40 درصد در خراسان رضوي را شامل مي شود.

رئيس واحد مسکن مهر اداره کل تعاون خراسان رضوي بيان کرد: 2300 واحد مسکوني مهر در آغاز مهر ماه افتتاح خواهد شد و در حال حاضر کار آماده سازي آن ها به پايان رسيده است.

سلطان خواه در رابطه با قبول وثيقه ازتعاوني هاي مسکن مهر گفت: تعاوني هاي مسکن مهر براي تسهيلات وثيقه نمي خواهند و صندوق سرمايه گذاري تعاون در اتاق تعاون تقاضاهاي تعاوني‌ها را دريافت و در کميته اي مطرح مي کند.

وي افزود: پس از بررسي 70 تا 80 درصد از اسناد پذيرفته و وثيقه خارج از پروژه نيازي نيست./س

برچسب ها: افزایش ، قیمت ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.