سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

طرح‌های بومی حوزه فرهنگ عمومی شهرستان‌ها حمایت می‌شوند

سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: از طرح‌های بومی شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها که در جهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی باشد حمایت می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  مجتبی اطمینان در سی و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان مانه و سملقان به تدوین اولویت‌های فرهنگ عمومی استان اشاره کرد و گفت: طرح‌های فرهنگی بر اساس این اولویت مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی افزود: طی چندین جلسه کارشناسی و طرح موضوع در کار گروه علمی، مشورتی شورا 15 اولویت راهبردی برای اعتلای سطح فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصویب شده است.

اطمینان با تشریح اولویت‌های مطرح شده در این زمینه خاطر نشان کرد: برای هر یک از اولویت‌ها یک کارگروه تخصصی با مسئولیت نهاد متولی فعال شده است که گزارش آن به شورای فرهنگ عمومی ارائه خواهد شد.

سرپرست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی در تمام  شهرستان‌های خراسان شمالی فعال بوده و جلسات منظم آن در حال برگزاری است.

وی استفاده از اخبار و مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور را به عنوان جهت گیری راهبردی عرصه فرهنگ برشمرد و خواستار طرح مهم‌ترین محورهای آن در جلسات شورای شهرستان شد./ج1

برچسب ها: بجنورد ، کارگروه ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.