سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامجو مطلق: هیئت مدیره جدید استقلال بسیار قدرتمند است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ترکیب هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال بسیار قوی و خوب است.

    مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من کادر جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال بسیار قوی و خوب است، تیم هایی که از طریق دولت تأمین بودجه می شوند نیاز به آدم های قدرتمند دارند تا منابع مالی آنها که خیلی هم مهم است تأمین شود.
 وی افزود: در گذشته می گفتند که در هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس باید از آدم های ورزشی استفاده شود اما آدم های ورزشی هم آمدند و دیدیم که کاری نتوانستند انجام دهند به نظر من از ورزش ها باید به عنوان مشاور استفاده انجام دهند به نظر من از ورزش ها باید به عنوان مشاور استفاده شود چون تأمین منابع مالی خیلی سخت است و آدم های سیاسی از نفوذ و قدرت سیاسی شان می توانند استفاده کنند و به باشگاه پول بیاورند.
او در ادامه گفت: اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال باید به پیشکسوتان این تیم بها بدهند و از آنها به عنوان مشاور استفاده کنند به هر حال پیشکسوتان تجربه بسیار زیادی دارند و باید از این تجربیات استفاده شود.
 پیشکسوت استقلال اظهار داشت: در فوتبال روز دنیا که همه چیز حرفه ای و مشخص است، وظیفه هیئت مدیره کمک به بهتر شدن شرایط تیم است اما در کشورما و به خصوص استقلال پرسپولیس وظیفه هیئت مدیره این است که بتوانند تصمیمات درستی اتخاذ کنند و منابع مالی را تأمین کنند.
وی افزود: بحث اصلی تیم های بزرگ و پرطرفدار کشور ما مشکلات مالی است و اگر منابع مالی تأمین نشود، به مشکل می خورند استقلال در ماه های گذشته مشکلات مالی داشت و جرقه اتفاقات جدید زده شده بود.
 نامجو مطلق در پایان گفت: در فوتبال حرفه ای دنیا موسوم نیست که هیئت مدیره در کادر فنی دخالت آنها در کادر فنی مشکل ساز است در واقع نقش کادر فنی نباید از بین برود./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.