سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

پيوند علم و صنعت، ضرورت حياتي است

استاندار قم در بازديد از نمايشگاه و جشنواره ملي علم تا عمل، پيوند و ارتباط علم و صنعت را يك نياز و ضرورت حياتي عنوان كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل ازروابط عمومي استانداري قم، كرم‌رضا پيريايي با تاكيد بر ضرورت كاهش فاصله بين توليد علم و عملياتي كردن آن،‌ ظرفيت‌هاي علمي نخبگان قمي را چشمگير و كم نظير عنوان و تصريح كرد: گام‌هاي خوبي در ايجاد ارتباط بين صنعت و دانش صورت گرفته اما با احصاء ظرفيت‌هاي علمي و عملي بايد اين ارتباط افزون شود.
وي لزوم همكاري و هماهنگي دستگاه‌هاي متولي امور نخبگان و مخترعان و مجموعه هاي صنعتي در جهت تبديل ايده و علم مبتكران به عمل،‌ خاطرنشان كرد: برگزاري نمايشگاه‌هاي مختلف از ابتكارات و اختراعات گامي اساسي در جهت جذب صنعتگران به سمت بهره‌گيري از علم و تبديل آنها به عمل است.
پيريايي با تاكيد بر ضرورت حمايت از نخبگان و مبتكران استان، از برگزاري قريب‌الوقوع نشست مشورتي نخبگان و مبتكران قم خبر داد و گفت: با برگزاري جلسات متعدد مشورتي با نخبگان و مخترعان استان ضمن رفع مشكلات آنها، راه‌هاي كاهش فاصله علم تا عمل و جذب صنعتگران به سمت ايده‌هاي نخبگان بررسي و در اين جهت حركت خواهد شد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.