سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحیمی تأکيد کرد

ضرورت مدیریت آب و اصلاح الگوی کشت

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برخی مشکلات ناشی از کم آبی و خشکسالی، گفت: باید نگاه جدیدی در کشور شکل بگیرد که بر اساس آن تدابیر و پیش بینی‌های لازم در راستای مدیریت آب اندیشیده شود.

به گزارش  حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی در جلسه ستاد مدیریت خشکسالی کشور، بر لزوم مدیریت آب و اصلاح الگوی کشاورزی تاکید کرد و گفت: همگان باید قدر نعمت آب را بیش از گذشته بدانند و با بکارگیری روش‌های نوین آبیاری، اصلاح روش‌های کشت متناسب با توان اقلیمی هر منطقه و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب، در جهت مدیریت آب و جبران کمبودها گام بردارند.

در این جلسه گزارشی از میزان اعتبارات اختصاص یافته برای مدیریت خشکسالی کشور در 4 سال اخیر ارائه شد و سازمان هواشناسی کشور نیز گزارشی از آخرین وضعیت نزولات جوی کشور به تفکیک استانها ارائه کرد.

در این نشست همچنین مقرر شد وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو برنامه‌های جامع خود برای مدیریت آب، نحوه صرفه‌جویی، اصلاح الگوی کشت و مسائل مربوط به یارانه و جبران خسارات ناشی از حوادث و خشکسالی را تدوین کرده و در جلسه آتی ستاد ارائه دهند.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: معاون اول ، دولت ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.