سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

تغيير زمان برگزاري جشنواره ملي کوچ در استان چهارمحال و بختياري

زمان برگزاری جشنواره ملی کوچ از پاییز به بهار آینده موکول شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت:جشنواره ملی کوچ با هدف معرفی آداب و رسوم مردم کوچ نشین و عشایر کشور، قرار بود اوایل مهر ماه در شهرستان کوهرنگ از توابع دومین استان عشایر نشین کشور برگزار شود.

صادقی با اشاره به تداوم نامنویسی از علاقمندان به حضور در این جشنواره گفت: شرکت کنندگان آثار ارسالی شامل عکس، فیلم ، تولیدات عشایری، پوشاک و لباس اقوام عشایر را به دبیرخانه جشنواره به نشانی شهرکرد ، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری ، دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حیدر صادقی افزود: تاخیر در تامین منابع مالی و تامین نشدن سرمایه مورد نیاز برگزاری مهمترین علت تغییر زمان برگزاری این جشنواره ملی دراستان چهارمحال و بختیاری است.

صادقی افزود: با توجه به تاخیر در تامین منابع مالی، این جشنواره با دو فصل تاخیر در بهار 92 برگزار می شود.

وی گفت: در جشنواره ملی کوچ عشایر و کوچ نشینان کشور با برپایی سیاه چادر های عشایری گوشه ای از زندگی روزمره خود را برای بازدید شرکت کنندگان در این جشنواره ملی به نمایش می گذارند.

صادقی گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتیir .miraschb مراجعه کنند.

جشنواره ملی کوچ با هدف معرفی آداب و رسوم مردم کوچ نشین و عشایر کشور بهار آینده در شهرستان کوهرنگ از توابع دومین استان عشایر نشین کشور برگزار می شود./س

برچسب ها: تغییر ، جشنواره ، کوچ ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.