سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

مشكل اصلی دشمن این است كه تحلیل درستی از ملت ایران ندارد

وزیر كشور با توجه به بی اثردانستن تحریم ها، تطمیع ها و تهدیدهای مستمر از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی گفت: مشكل و درد اصلی دشمنان ایران این است كه هنوز تحلیل و درك درستی از ملت و مردم فهیم این كشور پیدا نكرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، 'مصطفی محمد نجار' در حاشیه تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید كهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: دشمن با خیال خام خود كه تحریم ها در اراده مستحكم این ملت اثرگذار بوده است ، بر تحریم های روز افزون علیه این كشوراز هیچ تلاشی دریغ نكرده است.
وی تلاش های مذبوحانه دشمن را در تدوین و راهبرد تحریم بر علیه كشور و نظام اسلامی همچنان تیری در تاریكی خواند و اظهار داشت: دشمن و نظام سلطه امروز نفس های آخر خود را می كشد و در باتلاق مشكلات و بحران های سیاسی خود دست و پا می زند.
نجار با بیان اینكه نتیجه تحریم ها در ایران تنها یك اثر داشته و آنهم بالارفتن اتكا و اعتماد ملت و جوانان این مرزو بوم مبنی بر تلاش بیشتر در جهت تولیدات بومی و ملی بوده است ، افزود: تجلی عینی در بی نتیجه بودن این تحریم ها در اجلاس اخیر غیرمتعهد ها در تهران به خوبی مشخص شد.
وزیر كشور گفت: بسیاری از روسا و مقامات كشورهای شركت كننده در این اجلاس در گفت و گو های خود با مقامات كشورمان از شایعه پراكنی و دروغ پردازی های دشمن مبنی بر اثرگذاری تحریم ها در ایران ابراز تعجب می كردند.
وی ترور فیزیكی دانشمندان هسته ای در ایران را نتیجه تلاش مذبوحانه از سوی دشمن دانست و افزود: دشمن وقتی از نظر منطق و راهبرد اصولی گفت و گو كم می آورد اقدام به این كارهای بی شرمانه و ضد بشریت می كند./س


برچسب ها: دشمن ، تحلیل ، ملت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.