سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

برق پروژه های مسكن مهر دزفول باید باجدیت وشتاب مضاعف تامین شود

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی لزوم توجه به تامین برق پروژه های مسكن مهر آزادگان، مهرشهر و زیباشهر دزفول را یاد آور شد و گفت: برق رسانی به واحدهای ساخته شده و یا در حال ساخت باید طبق تعهدات صورت گرفته ، با جدیت و شتاب مضاعف دنبال شود.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان:' عباس پاپی زاده پالنگان ' طی دیداری با مدیر عامل شركت توزیع برق استان خوزستان ضمن بازدید میدانی از منطقه كوی مدرس دزفول و بررسی مشكلات برق این منطقه و كل شهرستان دزفول افزود: با شتاب مضاعف و جدیت برق این مناطق باید تامین شود تا همزمان با سایر پروژه های عمرانی چون فاضلاب ، آسفالت ، گازرسانی و غیره ، مشكل این مناطق نیز رفع شود.

وی كمبود اعتبارات توسعه شبكه شهری و روستایی، كمبود روشنایی جاده های ورودی شهر به توابع و نیاز به نصب ترانس برق را از مشكلات برق بخش ها وشهر عنوان كرد و خواستار جابجایی دكل های برق خیابان 45 متری سطح دزفول به كوی مدرس و اختصاص اعتبارات جهت جابجای خطوط فشارقوی برق شد.

مدیرعامل شركت توزیع برق استان خوزستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مشاركت ارزشمند مردم استان در زمینه اصلاح الگوی مصرف برق، تغییر رفتار مصرفی و صرفه‌ جویی بهینه در منابع انرژی ، در تداوم این حركت ارزنده تاكید و از توسعه تأسیسات و شبكه ‏‌های توزیع برق مناطق روستایی و شهری دزفول ابراز خرسندی كرد.

' اسدالله اسدیان ' با اشاره به اینكه توجه به زیرساخت‏‌ها و ارتقای آنها باعث رضایت مندی مردم خواهد شد گفت: با مقایسه عملكرد دولت های نهم و دهم در حوزه صنعت برق خوزستان، توان نصب شده نیروگاهی در سال 84 در خوزستان برابر با هفت هزار و 645 مگاوات بود كه تا پایان سال 90 به 11 هزار و 784 مگاوات رسید.

وی گفت: این ارتقا در توان نصب شده نیروگاهی نشان از رشد 54 درصدی در این بخش دارد، همچنین ظرفیت منصوبه پست های برق در سال 84 به میزان شش هزار و 439 مگاولت آمپربوده كه این میزان در پایان سال 90 به 24 هزارو 300 مگاولت آمپر رسیده است و رشدی معادل 48 درصد را رقم زده است.

به گفته وی طول خطوط برق نیز از شش هزارو 467 كیلومتر مدار در سال 84 به هشت هزار و 300 كیلومتر مدار در سال 90 رسیده كه در این بخش نیز شاهد رشد 3/28 درصدی هستیم.

مدیرعامل شركت توزیع برق استان خوزستان با بیان اینكه استان خوزستان اولین تولید كننده و دومین مصرف كننده برق در كشوراست، اظهار داشت: كل انرژی مصرفی شبكه خوزستان در پنج ماهه امسال برابر با 16 میلیون مگاوات ساعت بوده كه در مقایسه با پنج ماهه اول سال گذشته 5/4 درصد رشد داشته است./س
برچسب ها: تامین ، برق ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.