سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پليس در جستجوي سرنوشت مبهم زن سالمند

با گذشت هفت ماه از ناپديد شدن مرموز زن 70 ساله روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه اي شد.

12 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران  : بهمن سال گذشته زن جواني با مراجعه به کلانتري 103 گاندي به مأموران اعلام کرد که مادرش به نام فريده . ف 70 ساله از منزلش واقع در منطقه سيدخندان ـ خيابان ارسباران خارج شده و تاکنون به خانه باز نگشته است.
 
با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور داديار شعبه اول دادياري دادسراي امور جنايي ، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .
 
با ارجاع پرونده به اداره يازدهم ، دختر فقداني با حضور در پليس آگاهي به کارآگاهان گفت: صبح روز يکشنبه نهم بهمن همراه دختر دايي ام براي سرکشي، به خانه مادرم رفتيم . داخل خانه همه چيز مرتب بود و حتي بر خلاف هميشه ، جاي استراحت مادرم نيز کاملا مرتب شده بود! اما از خود او خبري در خانه نبود. در آن لحظه احتمال دادم که مادرم براي مدتي کوتاه از خانه خارج شده و به زودي باز خواهد گشت اما پس از گذشت چند ساعت و ادامه غيبت وي ، به در منزل همسايه طبقه بالا مراجعه کردم که همسايه اظهار داشت به تازگي از مسافرت بازگشته و خبري از مادر من ندارد در تحقيقات از سوپر مارکت نزديک منزل نيز، صاحب مغازه عنوان داشت که مادرم چند روز پيش با مراجعه به در مغازه و در حين خريد به او عنوان کرده که قصد رفتن به مسافرت را داشته و اين در حالي بود که هيچ مطلبي در اين خصوص از سوي مادرم مطرح نشده بود.  کارآگاهان اداره يازدهم در ادامه رسيدگي به اين پرونده ، در اقدامات خود به تحقيق از مراکز اورژانس ، بيمارستان هاي سطح شهر تهران، پزشکي قانوني و حتي پايانه هاي مسافرتي سطح شهر تهران پرداخته اما هيچگونه آثار و نشانه اي از زن فقداني بدست نيامد .در تحقيقات از همسايگان و اعضاي خانواده و بستگان فقداني نيز مشخص شد که وي ارتباط خوبي با همسايگان و اعضاي خانواده خود داشته و تحقيقات از صاحب سوپر مارکت محل سکونت زن فقداني نيز تأييد کننده اظهارات دختر فقداني بود.
 سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه اعلام اين خبر با اشاره به اين موضوع که تحقيقات جهت مشخص شدن سرنوشت زن فقداني ، همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارد گفت : به دستور مقام قضايي و جهت مشخص شدن سرنوشت زن فقداني دستور انتشار تصوير فقداني صادر شده لذا از تمامي شهروندان که اطلاعات جديدي در خصوص سرنوشت فقداني دارند درخواست مي شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس هاي 51055511 و 51055611 در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند./ف
برچسب ها: ناپدید ، زن ، پرونده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.