سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای هیات انتخاب و داوری جشنواره فیلمنامه رضوی اعلام شدند

با حکم شفیع آقامحمدیان، اعضاي هيأت ‌انتخاب و داوري بخش فیلمنامه هفتمين دوره جشنواره فيلم مستند و فیلمنامه رضوي معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاراناز روابط عمومي جشنواره رضوی، اعضاي هيأت ‌انتخاب و داوري بخش فیلمنامه جشنواره «رضوي»، به این شرح هستند: علیرضا قاضی نظام (فیلمنامه نویس و مدیر فرهنگی)، حبیب الله بهمنی (نویسنده و کارگردان سینما)، جعفر حسنی (مدیر فرهنگی، فیلمنامه نویس و مدرس فیلمنامه)، محمدهادی کریمی (نویسنده و کارگردان سینما) و محمدجواد کاسه ساز (تهیه کننده و کارگردان)

برپایه این گزارش، این هیات که از هفته گذشته، کار انتخاب آثار منتخب بخش "مسابقه" از جمع بیش از 150 فیلمنامه کوتاه داستانی، سینمایی، انیمیشن و طرح مستند ارسالی به دبیرخانه جشنواره رضوی را آغاز کرده اند، داوری این آثار را نیز برعهده خواهند داشت.

این گزارش می افزاید که پیشتر، 24 فیلم منتخب بخش مسابقه فیلم های مستند رضوی هم اعلام شده بود. محمدعلی فارسی، مصطفی دالایی، احمد جان میرزایی، سهیل کریمی و نرگس آبیار، اعضای هیات انتخاب و داوری بخش «فیلم مستند» جشنواره رضوی هستند.

گفتني است: مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، هفتمين دوره جشنواره فيلم مستند و فیلمنامه رضوي را در راستاي تكريم و ترويج «فرهنگ رضوي» و طي روزهاي 27 تا 29 شهریور ماه 1391 در شهر تهران برگزار خواهد كرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.