سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض استقلال به راي كميته انضباطي در مورد قلعه نوعي

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال از سوي كميته انضباطي با جريمه و توبيخ روبرو شده است اما مسئولان تيم استقلال به اين راي معترض هستند و اين موضوع را اعلام كردند .

 
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، امير قلعه نوعي با شرايطي روبرو شده است كه معتقد است برخي تصميمات كاملا به ضرر وي تمام مي شود زيرا اين مربي در دربي قصد آرام كردن جو ورزشگاه و اعضاي تيمش را داشت امامسئولان در كميته انضباطي با تغيير وضعيت وي را جريمه نقدي و توبيخ كتبي كردند و وي دليل اين اتفاق را نمي داند .

گفتني است، در اين مورد مسئولان تيم استقلال وارد عمل شده و اعلام كردند كه راي كميته را نمي پذيرند زيرا در اين خصوص اتفاق درستي رخ نداده است و استقلالي ها معتقدند كه تصميم مسئولان درست و منطقي نيست و آنها دچار اشتباه شدند زيرا نبايد امير قلعه نوعي را جريمه مي كردند .

شايان ذكر است ، علاوه بر مشكلاتي كه در اين خصوص وجود دارد امير قلعه نوعي پس از ديدار با ابومسلم نيز عليه رسانه ها مصاحبه انجام داده است و باعث شده است كه در اين خصوص نيز اقداماتي انجام شود زيرا امير قلعه نوعي براي چندمين مرتبه  چنين اقدامي را انجام مي دهد و برخي رسانه ها از وي دلخور هستند و نمي تواننند از صحبت هاي وي گذر كنند به همين دليل علاوه بر مشكلاتي كه سرمربي استقلال در خصوص مشكلات گذشته و دربي با كميته انضباطي دارد در مورد صحبت هاي اخيرش در خصوص خبرنگاران نيز با مشكلاتي روبرو شده است كه بايد پاسخگو باشد .

شايان ذكر است ، مسئولان در كميته اعلام كردند تكرار تخلفات در راي صادره تاثير فراواني دارد و شدت آنها را افزايش مي دهد./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.