سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اثبات شکست اسرائيل از ايران با علم فيزيک و هندسه!

مدير سابق سيا: منابع اسرائيل محدود است/اکنون زمان تصميم‌گيري درباره حمله به ايران نيست

"مايکل هايدن" مدير سابق آژانس اطلاعات مرکزي آمريکا در گفتگو با روزنامه هاآرتص گفت: اکنون زمان تصميم‌گيري درباره حمله به ايران نيست و اسرائيل بدون کمک آمريکا در اين جنگ شکست مي‌خورد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هاآرتص، "هايدن" روز دوشنبه به منظور شرکت در سميناري که توسط موسسه مطالعات امنيت ملي درباره برنامه جنگ سايبري برنامه ريزي شده است به تل آويو رفت.

هايدن به هاآرتص گفت: علم فيزيک و هندسه به ما مي‌گويد منابع اسرائيل محدود است، هيچ اطميناني وجود ندارد که همه اهداف اين حمله مشخص باشند.

هايدن در سيا سرپرستي و نظارت برآورد اطلاعات ملي آمريکا را درباره ايران برعهده داشت که اواخر سال 2007 منتشر شد.

هايدن از سال 1999 تا 2005 به عنوان مدير آژانس امنيت ملي آمريکا خدمت کرده و بعد از آن به عنوان معاون مدير اطلاعات ملي در اين کشور فعاليت داشته است. وي به عنوان فرد شماره سه جرج دبليو بوش رئيس جمهور آمريکا و شايد موفق ترين رئيس سيا تلقي مي شود.

هايدن هم اکنون يکي از اعضاي اصلي موسسه مشورتي امنيتي است که توسط مايکل چرتوف وزير امنيت داخلي بوش بنيان شد و در دانشگاه جرج ميسون دوره هاي  اطلاعاتي را تدريس مي کند. هايدن به عنوان يکي از مشاوران امنيت ملي ميت رامني نامزد جمهوري خواه انتخابات رياست جمهوري آمريکا معرفي شد اگر چه رامني هنوز با وي گفتگو نکرده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.