سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس محیط زیست شهرستان ری اعلام کرد ؛

عملکرد مثبت شهرداری باقر شهر در اعمال مقررات با واحدهای آلاینده تهران

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری گفت: شهرداری باقر شهر یک از شهرداری های نمونه در اعمال مقررات و ساماندهی واحدهای آلاینده شهر تهران است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سعید پور گفت: بازدیدهای کارشناسان از واحدهای آلاینده و برگزاری جلسات کمیسیون بند 20 ماده 55 به صورت منظم در شهرداری دور نمای روشنی را برای این شهر ترسیم می کند.

وی ادامه داد: این در حالیست که به لحاظ زیست محیطی و اجرای استانداردهای موجود در شهر به همراه پیگیری واجرای مستمر دبیر کمیسیون شرایطی ایجاد شده که در آینده موفقیت های کسب شده در این خصوص خود را نشان خواهد داد.

سعید پور در ادامه اظهار داشت: کمیسیون طی 2 سال گذشته از لحاظ کیفیت و هم از نظر کمیت نسبت به سال 90 موفق تر عمل کرده است که می توان به انتقال صنایع مزاحم و آلاینده، انتقال و ساماندهی کارگاه های بازیافت و آسیاب مواد، نظارت بر ساخت کارگاه های صنعتی اشاره کرد.

رئیس محیط زیست شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط و موقعیت جغرافیایی باقر شهر و مشکلات و معضلات موجود ضروری رسیدگی به مشکلات و ارائه دیدگاه های کارشناسانه اعضای کمیسیون و فراهم آوردن شرایط زیست محیطی مناسب و همچنین اجرای مصوبات می تواند نقش به سزایی در رفاه شهروندان این شهر داشته باشد./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.