سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خواستار شد :

صنايع داراي اولويت براي دريافت تسهيلات ثبت نام کنند

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوي گفت: طرحهاي داراي اولويت براي دريافت تسهيلات از طريق سايت بهين ياب ثبت نام کنند.


علي صفرزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب گفت: در راستاي سياستهاي حمايتي دولت از توليد کنندگان، ۱۰ ميليارد دلار از منابع صندوق توسعه ملي به صورت ارزي و ريالي براي حمايت از توليد، صادرات و سرمايهگذاري در بخش صنعت، معدن و تجارت اختصاص مي يابد.

وي افزود: متقاضيان اجراي طرحها براي دريافت تسهيلات با محوريت صنايع داراي اولويت از طريق سايت بهينياب«www.behinyab.ir»ثبت نام کنند.

صفرزاده با اشاره به منابع مالی طرح گفت: منابع ارزي و ريالي مورد نياز طرحهاي معرفي شده براي واردات و خريد داخلي مواد اوليه و لوازم يدکي و ابزار کار در اختيار بانکهاي عامل قرار مي گيرد تا در چارچوب نظام نامه ضوابط و شرايط اعطاي تسهيلات ارزي و ريالي صندوق اختصاص يابد.

وي با بيان اين که ساز و کار مناسب براي نظارت مستمر بر استفاده کنندگان تسهيلات در بخش صنعت، معدن و تجارت طراحي شده خاطرنشان کرد: گزارشات تحليلي مناسب از ميزان تأثير اين طرحها بر توسعه بخش صنعت، معدن و تجارت به صندوق توسعه ملي ارائه خواهد شدب/.

برچسب ها: صنایع ، اولویت ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.