سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس تعزیرات استان تهران:

قیمت شیر و ماست تعیین شد/ گرانفروشان لبنیات بالغ بر 530 میلیارد ريال جریمه شدند

رئیس تعزیرات استان تهران گفت: شعبه های ویژه ای برای گرانفروشی لبنیات ایجاد شده و با گرانفروشان لبنیات برخورد سنگینی خواهد شد.

ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در تفاهمنامه ای که سازمان حمایت صنعت، معدن و تجارت تعیین کرده قیمت شیر خام 750 و ماست هزار و 200 تومان تعیین شده است.

وی در ادامه بیان کرد: از 12 کارخانه بازرسی شده در این خصوص 17 پرونده تشکیل شد و جهت رسیدگی به تعزیرات ارسال شد که وظیفه ی تعزیرات رسیدگی به پرونده ها در کمترین زمان ممکن است.

ملکی در ادامه به افزایش بی رویه قیمت ها اشاره کرد و گفت: در مجموع پرونده های گرانفروشی که به تعزیرات ارسال و رسیدگی شده 27 پرونده بود که در نهایت گرانفروشان لبنیات به جریمه ای بالغ بر 530 میلیارد ریال محکوم شدند. در همین راستا روز گذشته تعدادي از واحد ها و عرضه کنندگان به دلیل گرانفروشی لبنیات پلمپ شدند که امروز هم گشت های سیار به همراه سخنگوی سازمان تعزیرات کشور برگزار و در حال بازرسی و پلمپ واحد های متخلف هستند.

وی متذکر شد: سابقه متخلفان در مجازات آنها تاثیر بسزایی دارد.

رئیس تعزیرات پایتخت خاطر نشان کرد: از 5 کارخانه به صورت شبانه روزی در ساعت 3 بامداد بازرسی شد واز مدیران کارخانه تعهد نامه ای گرفته شد مبنی بر  آنکه دیگر گرانفروشی نداشته باشند که تا این لحظه این 5 کارخانه به قول و وعده خود پایبند بودند./ز
برچسب ها: شیر ، ماست ، قیمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.