سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

انجام تعمیرات اساسی خوابگاه‌های دانشجویی اهواز

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از تعمیرات اساسی و رنگ‌آمیزی خوابگاه‌ها و آماده‌سازی آنها برای اسکان دانشجویان از اواخر شهریورماه خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد راضی جلالی در اهواز، اظهار داشت: تعمیرات خوابگاه‌ها شامل رنگ‌آمیزی، ترمیم و تعویض سقف‌های کاذب، تعویض لوله و شیرآلات سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها و .... در خوابگاه‌های سطح شهر اهواز انجام شده و در مجتمع‌های خوابگاهی خواهران و برادران نیز رو به اتمام است.

وی افزود: سمپاشی محوطه و ساختمان‌ها و نظافت و زیباسازی فضای خوابگاه‌ها انجام شده و خوابگاه‌های این دانشگاه از 25 شهریورماه همزمان با آغاز نیمسال اول تحصیلی 92-91 بر اساس تقویم آموزشی، آماده سرویس‌دهی و پذیرش دانشجویان است.

راضی جلالی ادامه داد: همچنین با حمایت معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه، شبکه فیبرنوری در مجتمع خوابگاه خواهران به طور کامل به اجرا درآمد و بدین ترتیب، سرعت اینترنت ارتقا یافت.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز درباره راه‌اندازی چهارمین سالن غذاخوری دانشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: سلف ‌سرویس خلیج فارس با ظرفیت 2 هزار نفر ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشکده‌های دامپزشکی، علوم ریاضی و کامپیوتر و ادبیات هم اکنون در حال تجهیز است و اول مهرماه راه‌اندازی می‌شود.

به گفته وی، همچنین در راستای ارتقای سطح بهداشت و ایمنی محیط، آشپزخانه شماره دو حوزه معاونت دانشجویی با هزینه زیادی تعمیرات اساسی و با سنگ نسوز کفپوش شد.

راضی جلالی درباره طرح راه‌اندازی ایستگا‌های‌های مکانیزه دانشگاه گفت: دو ایستگاه مکانیزه در ضلع غربی دانشکده علوم و نیز محوطه دانشکده‌ اقتصاد در مراحل آخر اجرا و تجهیز است و تا دو هفته آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی درباره جمعیت دانشجویان خوابگاهی در سال تحصیلی 92-91 و ظرفیت پذیرش خوابگاه‌ها گفت: امسال یک باب خوابگاه خصوصی 200 نفره برای دانشجویان جدید در نظر گرفته شده است اما تا اعلام نتایج و ثبت نام دانشجویان جدید نمی‌توان آمار دقیقی از جمعیت دانشجویان غیربومی نیازمند به خوابگاه ارائه داد.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه شهید چمران با بیان اینکه دانشگاه هیچ مسئولیتی در قبال اسکان دانشجویان شبانه ندارد، اظهار داشت: اسکان دانشجویان دوره شبانه بستگی به ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه دارد و در صورت عدم وجود ظرفیت، دانشجویان دوره شبانه به خوابگاه‌های خودگران مستقر در شهر ارجاع داده‌ می‌شوند./ج1

برچسب ها: خوزستان ، خوابگاه ، چمران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.