سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بررسی محاسبه و در یافت حق بیمه کارگران ساختمانی

با حضور دوتن از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان سازمان تامین اجتماعی نحوه محاسبه و دریافت حق بیمه های کارگران ساختمانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، در این جلسه بر اساس مصوبه هفته گذشته شورای اسلامی شهر مبنی بر تعیین تکلیف متقاضیان اخذ پروانه ساختمانی در مورد بیمه کارگران ساختمانی در این کلانشهر، مقرر شد حق بیمه کارگران ساختمانی در سال جاری بر طبق مفاد بند 11 قانون بودجه کل کشور معادل همان 50 درصد مصوب شده در سال گذشته با افزایش 1 درصدی برای سال جاری محاسبه و دریافت شود که با این ترتیب حق بیمه مذکور فقط 1 درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش می یابد.

در این جلسه همچنین مقرر شد شورای اسلامی شهر اصفهان لزوم بازنگری و اصلاح این قانون به شورای عالی استانها را پیشنهاد کند و در صورتی که به متن این مصوبه افزایش دیگری بر اساس ضوابط قانونی صورت گیرد این مابه التفاوت در زمان سفت کاری ساختمان از مالک دریافت شود.

در این جلسه توصیه گردید که نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مراتب نیاز به بازنگری و اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را از سال 1388 تا کنون مد نظر قرار دهند و موارد مورد نیاز برای اصلاح آن را به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد نمایند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.