سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزش از نگاه دو به فينال جشنواره راديو و تلويزيون آسيا و اقيانوسيه راه يافت

برنامه ورزش از نگاه دو به مرحله فينال جشنواره راديو و تلويزيون هاي آسيا و اقيانوسيه در سال 2012 در كشور كره جنوبي راه پيدا كرده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومي سیما  ، در اين جشنواره بيش از 50 برنامه‌ي راديويي و تلويزيوني به عنوان نامزدهاي نهايي جوايز (ABU) معرفي شدند. در بخش آثار تلويزيوني، مسابقه‌ي «سرزمين دانايي» در حوزه‌ سرگرمي تلويزيوني، برنامه‌ي «ورزش از نگاه دو» محصول شبكه دوم سيما در بخش ورزش و مستند «زنده رود» تهيه شده در مركز چهار محال و بختياري در بخش جايزه چشم‌انداز تلويزيوني به بخش فينال راه پيدا كردند.
 سجادي تهيه كننده ورزش از نگاه دو در اين باره گفت:« برنامه ورزش از نگاه دو از طريق روابط بين الملل سازمان صدا و سيما از بين تمام برنامه هاي ورزشي موجود در تمام شبكه هاي تلويزيوني به اين جشنواره راه پيدا كرده است.» از كشورمان پنج برنامه‌ راديويي و شش ساخته تلويزيوني براي به دست آوردن جايزه‌ ويژه هيات داوران برگزيده شده اند. كشورهاي عضو اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي آسيا ـ اقيانوسيه از 11 تا 17 اكتبر در اين نشست عمومي گردهم خواهند آمد. همچنين در بخش راديويي  برنامه‌هاي «تو بر مي‌گردي» تهيه شده در مركز قم در بخش نمايش راديويي، «به دنيا بگوييد كمي بلندتر» محصول راديو البرز براي بخش مستند و «جوان ايراني سلام» براي بخش محوري برنامه‌هاي راديويي به مرحله‌ فينال راه پيدا كردند. فيلم داستاني «روژان» در مركز كردستان،‌ مستند «گاو چاه» در مركز اصفهان،‌ «تابستان شاد» محصول شبكه دو،‌ «زوج فداكار» تهيه شده در باشگاه خبرنگاران جوانان‌، «فائو» محصول راديو صداي آشنا، «راديو مكث» محصول شبكه راديويي تهران و گزارش خبري «مترو» از صداي آشنا ساير برنامه‌هاي ايراني ارسالي به مسابقه راديو و تلويزيوني ABU PRIZES بودند./م

برچسب ها: ورزش ، رادیو ، کره جنوبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.