سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

فرهنگ تعاون به برکت انقلاب اسلامی در کشور بالنده، پویا و عملیاتی شد

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ تعاون به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در کشور بالنده، پویا و عملیاتی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، آصفری افزود: امروز تعاون یکی از بخش های مهم و کاربردی اقتصاد ایران اسلامی است که رشد آن هر سال رضایت بخش و مطلوب بوده است.
وی گفت : توسعه بخش تعاون روحیه کار جمعی و گروهی را در کشور نهادینه کرده که نتیجه آن تضمین موفقیت اعضای تعاونی ها و اشتغالزایی بوده است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود : شرکت های تعاونی مصرف در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در تامین کالای مورد نیاز مردم نقش بسزایی داشتند و بسیاری از مشکلات با فعالیت آنان برطرف شد.
آصفری گفت : دولت های نهم و دهم نگاه ویژه ای به بخش تعاون داشته و دارند و توفیقات بسیار خوبی از جمله معافیت مالیاتی شرکت های تعاونی تا سقف 25 درصد، تاسیس بانک توسعه تعاون و افتتاح صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاونی را در این مدت شاهد بوده ایم.
وی افزود : وزارت تعاون باید زمینه بروز و راه اندازی تعاونی های بزرگ با حضور کارشناسان و دانش آموختگان رشته های مختلف را بیش از پیش فراهم کند.
دبیرکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بخش تعاونی از راهکارهای مهم شکست تحریم ها و فشارهای دشمنان است که این موضوع باید بیشتر مورد توجه مسوولان قرار گیرد.
آصفری افزود : اقتصاد کشورهای موفق مانند سوئد، نروژ، ژاپن، چین و یا هند بیانگر توجه مسوولان و مدیران آنان به بخش تعاون است که از اقتصاد تک قطبی رها شده اند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.