سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/ مدیرعامل شركت سهامی بیمه ایران؛

ایران با توان بالا تمام نفت كش های عازم بنادر ایران را بیمه می كند

مدیرعامل شركت سهامی بیمه ایران از قرار گرفتن ایران در ردیف 14 كلوپ دنیا در ارائه بیمه پی ان آی به نفتكش های عازم ایران گفت: به رغم تحریم های گسترده، ایران در بیمه نفتكش ها از توان بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان 'جواد سهامیان مقدم' در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان مدیریت بیمه ایران در سمنان افزود: دشمنان در جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی از تحریم بیمه نفتكش ها استفاده كرده است كه با تشكیل كنسرسیومی از شركتهای بیمه در ایران این توطئه انها با قدرت خنثی شده است.

وی با اشاره به اینكه تاكنون در جهان 13 كلوپ بیمه تسهیلات پی ان آی ارائه می كردند گفت: به لطف تحریم دشمنان ایران به عنوان چهاردهمین كلوپ امروز وارد شده است و خدمات مذكور را ارائه می كند.

وی گفت: پوشش پی ان آی پوششی است كه چهار ریسك شامل مصونیت خدمه، مصونیت تصادم شناورها با شناورها و سكوهای دیگر، مخصوص كالاها و نیز آلودگی نفتی از نفتكش هایی است كه این پوشش ها را ایران ارائه می كند.

وی با اشاره به تبلیغات دشمنان در خصوص پایین بودن توان ایران در بیمه نفتكش ها افزود:

این تبلیغات نیز از نوع جنگ اقتصادی دشمنان است و ایران در دوران دفاع مقدس نیز دارای تجربه گرانقدری در بیمه نفتكش ها است و قطعا هم اكنون با شرایط بهتر و توان بالاتر اقدام به بیمه نفتكش ها می كند.

مدیرعامل شركت سهامی بیمه ایران تاكید كرد: به رغم تحریم های دشمنان هیچگونه ریسكی در ایران بر زمین نمانده و شركتهای بیمه ایران با قدرت و توان بالا اقدام به بیمه و پذیرش این ریسك ها می كنند./س

برچسب ها: بیمه ایران ، نفت کش ، بنادر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.