سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حوزه علمیه از ظرفیت جنبش "نم" استفاده کند

عضو هیئت علمی جامعة‌المصطفی گفت : حوزه علمیه باید از ظرفیت جنبش عدم تعهد برای تبلیغ معارف غنی اهل بیت(ع) در جهان استفاده کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان با تاکید بر لزوم بهره برداری هر چه بهتر از ظرفیت های بسیار جنبش عدم تعهد در مدت سه ساله ریاست ایران افزود: معاونت بین الملل حوزه و نیز جامعة‌‌المصطفی با همکاری و برنامه ریزی مشترک با دولت به ویژه وزارت امور خارجه می توانند برای معرفی انقلاب و نظام اسلامی و به ویژه نشر فرهنگ تشیع و آموزه های اهل بیت (ع) در سراسر جهان از ظرفیت بالای جنبش "نم" بیشترین استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: ریاست ایران بر جنبش عدم تعهد در مدت سه سال، حقیقتا فرصت بسیار مغتنم و ارزشمندی برای شیعه است تا مواضع و دیدگاه های خود را در گستره جهانی به خوبی تبیین کند و در ضمن، حوزه های علمیه نیز فضلای مجرب و دانشمند خود را برای تبلیغ به نقاط مختلف دنیا در همین راستا اعزام کند.
حجت الاسلام و المسلمین غرویان افزود: ما باید بتوانیم با بهره گیری درست از ابزار تبلیغات، افکار عمومی دنیا را هر چه بیشتر به سمت اندیشه های متعالی امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب سوق دهیم و اهداف و آرمان های ملت و نظام اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم./س
برچسب ها: قم ، جنبش ، عدم تعهد ، حوزه ، استفاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.