سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حلاجی:آموزش مهمترین اولویتانجمن شناي مدارس کشور است

حلاجي، رئیس انجمن شنا مدارس کشور آموزش مربيان و داوران را از مهم ترين اولويت هاي انجمن شناي كشور مي داند.

حلاجي، رئیس انجمن شنا مدارس کشور آموزش مربيان و داوران را از مهم ترين اولويت هاي انجمن شناي كشور مي داند. حلاجي با اشاره به اين مهم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: گفت: آموزش مربیان و داوران از مهمترین اولویت های انجمن شنا مدارس کشور است. به همين دليل در طول سال تحصیلی آینده این انجمن برنامه های متعددی برای استان ها جهت ارتقای سطح دانش و توانايي داوران و آموزش مربیان پیش بینی كرده است که در طول سال اجرا خواهد شد.

رئيس انجمن شناي مدارس كشورمان برگزاري كلاس هاي توجيهي را براي بالا رفتن سطح دانش داوران بسيار راه گشا داست و توضح داد: انجمن شناي مدارس کشور با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت استان یزد یک دوره کلاس توجیهی در محل تالار فرهنگیان برگزار كرد که در این کلاس ها چند تن از مدرسان بین المللی فدراسیون شنا کشور به مرور قوانین و مقررات پرداخته و با بررسی و بازبینی مسابقات به سوالات داوران پاسخ دادند. برگزاري اين گونه كلاس ها در جهت بالا رفتن سطح دانش داوران بسيار مفيد خواهد بود.

محسن حلاجی ارتقاي مدیریت تربیت بدنی وزارت ، استخدام مربیان جوان و پرانرژی و اجرای عالی طرح صبا در ورزش دانش آموزان را از مهمترین دلایل افزایش کیفیت و کمیت این دوره از مسابقات دانست ./با

رئیس انجمن شنا مدارس کشور با سابقه بیش از 27 سال فعالیت در داوری و مربیگری شنا ، وضعیت کمی و کیفی این دوره از مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد وبه جرف هايشادامه داد: در این دوره از مسابقات تقریبا تمام تیم های داوطلب در این رقابت ها شرکت کردند.

وی در ادامه به ارزیابی جایگاه ورزش مدارس پرداخت وتاكيد كرد: امیدواریم با ارتقاي مدیریت تربیت بدنی در آینده شاهد توجه تخصصی بیشتری به مولفه های موثر در درس تربیت بدنی و ورزش مدارس باشیم .

محسن حلاجی آموزش روش و فنون جدید تربیت بدنی ، ایجاد انگیزه از طریق نظارت و پایش مداوم درس تربیت بدنی با همکاری کارشناسان ، آشنایی معلمان با فلسفه درس تربیت بدنی را از مهمترین نیازهای مربیان ورزش در مدارس دانست .

حلاجی از ميزباني يزدي ها تقدير كرد و گفت: حضور نیروهای متخصص در استان یزد ، امکانات خوب و کافی استخر فرهنگیان و وضعیت مناسب اسکان و تغذیه این دوره را به یکی از دوره های خوب و با کیفیت تبدیل کرده است .

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته در ارتقا مدیریت تربیت بدنی مدارس ، ادامه تلاش در جهت تقویت آموزش رشته های پایه از طریق برنامه ریزی ، نظارت و تشویق معلمان را از معاونت تربیت بدنی وزارت خواستار شد
برچسب ها: المپیاد ، پهلوانی ، شنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.