سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستيار احمد شفيق بازداشت شد

وزارت دادگستري مصر اعلام كرد؛ "نبيل فريد شكري" دستيار "احمد شفيق" را به دليل برخي اتهامات و همكاري با نخست وزير سابق اين كشور، بازداشت كردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الشعب الجديد مصر؛ اسامة الصعيدي مسئول رسيدگي به اين پرونده با اعلام اين مطلب، افزود: نبيل فريد شكري يكي از خلبانان ستاد جنگ و همچنين رئيس اداره اسكان خلبانان در مصر، براي پاره اي توضيحات به خاطر همكاري با ژنرال احمد شفيق نخست وزير سابق اين كشور و همچنين به اتهام سوء استفاده مالي و ضرر رساني به اموال عمومي و كمك به جمال و علاء مبارك دو فرزند حسني مبارك، در خريد 40 هزار متر درياچه المره در اسماعيليه مصر، بازداشت شده است.

وي همچنين از بازجويي 4 ساعته از شكري سخن گفت و افزود: در اين بازجويي، دستيار احمد شفيق به اتهاماتي همچون؛ همكاري با فرزندان رئيس جمهور سابق اين كشور و تقلب در اوراق حكومتي، اعتراف كرده است.

گفتني است؛ پيش از اين، عصام سلطان يكي از نمايندگان مصري با درخواستي به دادستاني عمومي اين كشور، خواهان رسيدگي به اتهامات احمد شفيق در مورد سوء استفاده مالي و همكاري با دو فرزند حسني مبارك در خريد زمين شده بود كه به همين دليل نام شفيق به فهرست افرادي اضافه شد كه به محض ورود به خاك مصر، بازداشت خواهند شد.
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.