سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

ایجاد تغییر ساختاری در شناور هیدروگرافی توسط اداره كل بنادرخوزستان

معاون فنی و نگهداری اداره كل بنادر و دریانوردی خوزستان از انجام تعمیرات اساسی بر روی تنها شناور هیدروگرافی و بازسازی كامل بدنه و بهینه سازی سامانه های ناوبری و الكترونیكی این شناور خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ بهروز آقایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به نقش مهم شناور های هیدروگرافی در امر شناسایی دقیق بسترهای زیر آبی، لایروبی و ایمن سازی كانال های دسترسی به بنادر كشور، واحد فنی و نگهداری اشكالات شناور هیدروگراف رفسنجان را در چند نوبت ارزیابی و نسبت به رفع كلیه اشكالات و كمبودهای این شناور مبادرت كرد.

وی بازسازی بخش بدنه ،تعمیر سیستم های رانش، بازسازی سیستم لوله كشی، تغییر اكومودیشن ، راه اندازی سیستم آلارم ، تغییرات ساختاری در چیدمان تجهیزات و آرایش كابل های شناور را از جمله این اقدامات ذكر كرد.

آقایی افزود: در راستای تحقق هدف تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی در سال جاری كه توسط مقام معظم رهبری تعیین و تبیین شد این تغییرات ساختاری در سیستم های شناور به طوركامل توسط متخصصان و طراحان داخلی بدون صرف هزینه های ارزی صورت گرفته است.

وی گفت: بازسازی كامل و ارتقای توان عملیاتی شناور مذكور ، موجبات فقدان نیاز این اداره كل به تهیه و خرید یك دستگاه شناور هیدروگراف جدید را به دنبال داشته است كه از این روش ضمن افزایش عمر مفید شناور ،سرمایه گذاری لازم جهت بهره برداری از آن درسالیان آینده به عمل آمده است و به میزان 000/000/000/1 ریال (هزینه تهیه و خرید شناور جدید) صرفه جویی انجام شد./س
برچسب ها: تغییر ، ساختار ، شناور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.