سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

چند گام زنانه تا خوشبختی!

زنان برای اینکه خوشبخت زندگی کنند بخوانند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، دراستفاده از وسایل منزل و درآمد و مالکیت آنها کلمه ی ما را به کار ببرید و توجّه داشته باشید که زندگی مشترک را شروع کرده اید.

در مقابل شوهر خود هرچند حق باشما باشد، لجبازی و اصرار نکنید. شوهر خود را به خصوص در مقابل بستگانش تحقیر نکنید.

از تعریف و تمجید بستگان خود در مقابل او پرهیز کنید. از مخالفت و مشاجره با شوهر خود بپرهیزید. چنانچه کمک هایی ازطرف بستگان شما به شوهرتان شده آنها را به رخ او نکشید.

در معاشرت با دوستان و آشنایان شوهرتان، بیش ازحد معمول گرم نگیرید. درمعاشرت با اقوامش او را محدود نکنید. در رفت و آمد و معاشرت با بستگان شوهر خود پیشقدم باشید.

زحماتی که برای پذیرایی خویشاوندان شوهر خود متحّمل می شوید، به رخ شوهر خود نکشید. چنانچه در آمدی دارید و برای زندگی هزینه می کنید آن را بازگو نکنید.

از مردان دیگر نزد شوهرتان تمجید نکنید. هیچ مردی را به رخ شوهرتان نکشیدو این موضوع را رعایت کنید. برای انجام درخواست های خود با شوهرتان با خشونت رفتار نکنید.

برای برآوردن نیازمندی های خود از نظر مادی و غیر مادی امکانات شوهر خود را در نظر بگیرید و او را تحت فشار نگذارید . خود را برای شوهرتان بیارایید و بهترین و تمیزترین لباس خود را برای او بپوشید. در مقابل شوهر خود با حالت افسرده و با اخم حاضر نشوید.

در موقع ورود به خانه با لبخند و شادی از او استقبال کنید. اگرمشغول کاری هستید، به طور موقّت آن را کنار بگذارید و در حضور او بنشینید و با سخنان خوشایند و با گرمی از وی پذیرایی کنید./س

برچسب ها: مالکیت ، زندگی ، منزل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.