سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فنایی: مدت هاست که در دپارتمان داوری ما تنش وجود دارد

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: یک ماه است که از کفاشیان به عنوان عضو رسمی کمیته داوران حکم گرفته ام اما دپارتمان داوری ما را به رسمیت نمی شناسد.

محمد فنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کفاشیان به من حکم داده و نزدیک یک ماه است که عضو رسمی کمیته داوران هستم اما نه کاری به ما می گویند نه در جلسات شرکت داریم و نه ما را به رسمیت می شناسند دپارتمان داوری کار خودش را می کند و معلوم نیست ما چکاره هستیم کلاس داوری تشکیل می شود و من اصلاً اطلاع ندارم که کجا کلاس تشکیل شده است.

وی افزود: از برنامه ریزی دپارتمان داوری بی اطلاع هستم وقتی با ما مشورت نمی کنند این چه حکمی است که به ما داده اند من حکم زیاد گرفته ام اما نمی دانم با این حکمی که کفاشیان داده چکاره هستم ، امضای کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال قابل احترام است اما وقتی از ما استفاده نمی شود، بودن اسم ما فایده ای ندارد.

او در ادامه گفت: خود آقای اصفهانیان در رشت بوده که عسگری و یکی از داوران خط خورده درگیری فیزیکی پیدا کرده اند در دپارتمان داوری مدت هاست که این تنش ها وجود دارد و داوران استرس زیادی دارند و از نظر روحی و روانی تحت فشار هستند اشتباهات داوری این روزهای فوتبال ایران هم به خاطر این است که داوران آرامش ندارند.

عضو کمیته داوران اظهار داشت: اشتباهات داوری در حال حاضر خیلی زیاد و تأثیرگذار است و باید علت آن را بررسی کرد داوران ما ناتوان نیستند و در کلاس های آمادگی هم شرکت می کنند اما چرا اشتباهات داوری اینقدر زیاد است؟

فنایی در پایان گفت: دپارتمان باید به کمیته داوران پاسخگو باشد اما نیست دپارتمان باید آرامش داشته باشد اما متأسفانه تنش در دپارتمان داوری ما زیاد است./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.