سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

ارتقا شاخص‌های امنیتی موجب توسعه استان مي شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ارتقا شاخص‌های امنیتی در سال‌های اخیر، بسترساز رشد و توسعه همه جانبه استان را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان حاتم نارویی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: مردم غیور و مرزدار استان بزرگترین سرمایه‌های این خطه از میهن اسلامی هستند که خدمت در این استان بزرگترین توفیق الهی برای مسئولان است.
وی افزود: استفاده صحیح از اعتبارات استانی و ایجاد زیرساخت‌ها موجب خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم استان می‌شود.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: استفاده از فرصت مرز و توسعه بازارچه‌های مرزی موجب ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی هرچه بیشتر در استان خواهد شد.
نارویی همچنین از امنیت به عنوان یک مؤلفه تعیین کننده در توسعه نام برد و بیان داشت: با ارتقا شاخص‌های امنیتی در استان در سال‌های اخیر، بستر مناسبی برای رشد و توسعه پایدار استان فراهم شده است.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه تعامل و همکاری دستگاه قضا و دستگاه اجرایی را در پیشبرد اهداف توسعه و آبادنی استان مهم دانست.
حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی ابراز امیدواری کرد با همفکری و هماهنگی بهتر دستگاه قضا و دستگاه اجرایی مشکلات استان رفع و فرصت برای رشد و توسعه و خدمتگزاری به مردم استان بیشتر از گذشته فراهم شود./س
برچسب ها: ارتق ، امنیت ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.