سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های بین المللی فیوچرز اصفهان؛

صعود نمایندگان کشورمان به دور بعدی مسابقات

در حاشیه برگزاری رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در اصفهان نمایندگان کشورمان به مرحله بعدی بازی ها صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، رقابت های تنیس بین المللی فیوچرز در اصفهان پیگیری شد و 7 نماینده کشورمان موفق شدند به مرحله بعدی رقابت ها صعود کنند.

در ادامه رقابت های تنیس فیوچرز هفت نماينده کشورمان در جدول اصلی با حریفان خود به رقابت پرداختند و در نهایت اشکان دبیری، حمیدرضا نداف، امیر سهیل محسنی، شاهین خالدان، البرز اخوان، محمد مهذب نیا، و انوشا شاهقلی از ایران و نمایندگانی از هند، ازبکستان، سوریه، هند و چک، موفق شدند به جمع 16 تنیسور برتر راه یافتند.

در بخش 2 نفر این رقابت ها نیز تیم 2 نفره امیر والا معدنچی و محمد مهذب نیا از ایران، علی میرزاخانی از آلمان و شهاب راطق از ایران، البرز اخوان و محسن حسین زاده از ایران روزبه کامران و فرشاد طلاور از ایران، نیاکی از کانادا، انوشا شاهقلی از ایران و تیم های 2 نفره هند و ازبکستان پس از غلبه بر حریفان خود موفق شدند.

به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کنند.

گفتنی است، این رقابت ها با حضور تنیسورهایی از اسپانیا، هند، فرانسه، بلژیک، سوئد، چک، روسیه، کرواسی، رومانی، ایتالیا، ازبکستان، یونان، اتریش، هلند، مکزیک، سوریه، کانادا، صربستان، ژاپن، پاکستان، ترکمنستان، اسلواکی، حضور دارند و تا پایان هفته با یکدیگر به رقابت می پردازند./ق

برچسب ها: رقابت ، فیوچرز ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.