سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عليرضايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعضاي شوراي همکاري خليج فارس حاميان تروريست‌هاي سوريه هستند

يک کارشناس سياست خارجي گفت: ادعاهاي بي‌اساس اعضاي شوراي همکاري خليج فارس عليه ايران، واکنشي به پيروزي بزرگ کشورمان در برگزاري اجلاس سران غير متعهدها و مقابله با موفقيت‌هاي ايران است.

ابوتراب عليرضايي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانيه اخير شوراي همکاري خليج فارس در جده گفت: اختلاف نظر اين شورا با ايران بحث جديدي نبوده و ادعاهاي بي‌اساس آنها عليه جمهوري اسلامي ايران، واکنشي به پيروزي بزرگ کشورمان در برگزاري اجلاس سران غير متعهدها و مقابله با موفقيت‌هاي ايران است.

وي افزود: اين شورا هميشه به دنبال پيروزي‌هاي جمهوري اسلامي ايران مواضع خصمانه خود عليه کشورمان را تکرار و همچنين مالکيت ايران بر جزاير سه گانه را با ادعايي واهي مواجه کرده است اما اين در حالي است که ايران هيچ‌گاه اعتباري براي چنين ادعاهايي قائل نبوده چرا که اصل اين شورا از نظر ايران غير قانوني است.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان کرد: اعضاي شوراي همکاري خليج فارس، خود از حاميان تروريست‌ها در سوريه هستند و بايد بدانند که تلاش‌هاي مذبوحانه آنها براي حل بحران اين کشور و طرح انتقال مسالمت آميز قدرت در سوريه در اين بيانيه بدون حضور فعال و موثر ايران راه به جايي نخواهد برد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: سوریه ، خلیج فارس ، سیاست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.