سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

پيگيري مالكيت ايران بر باغ قلهك، حضور جليلي و برخي وزراي دولت در دوازدهمين اجلاس خبرگان رهبري، جذب دانشجو در مقطع كارشناسي‌ارشد در رشته‌هاي علوم سايبري و جنگال و تاييد کشف 113 مورد سلاح طي برگزاري اجلاس عدم تعهد از مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز به اين شرح است:



ضرورت بهره‌گيري از ابتکارات درونی و نوآوری‌های کشور براي دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتی
رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت بهره‌گيري از ابتکارات درونی و نوآوری‌های کشور براي دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتی تاكيد كرد.



بررسي سوابق ثبتي مالكيت ايران بر باغ قلهك در كميته مطالبات ملي/ ارائه ليستي از مطالبات ملي ايران به اين کميته از سوي وزارت امور خارجه
رئيس كميته مطالبات ملي از بررسي موضوع مالكيت ايران بر باغ‌ قلهك در جلسه هفته آتي کميته مطبوع خود خبر داد و گفت: اين كميته در نشست آتي خود به بررسي سوابق ثبتي مالكيت ايران بر باغ قلهك خواهد پرداخت.



مرحله اول شبکه ملی اطلاعات در سراسر کشور اجرایی شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاکنون، مرحله اول شبکه ملی اطلاعات که همان تفکیک شبکه است در 28 استان اجرا شده و 2 استان باقی مانده تا پایان شهریور ماه سال جاری تکمیل خواهند شد.



لزوم اصلاح قانون انتخابات با لايحه دولت و همكاري مجلس
معاون پارلماني رئيس جمهور گفت: بهترین راه اصلاح قانون انتخابات ارائه لایحه دولت است که با همکاری مجلس و یک کار مشترک به سرانجام برسد.



رئيس‌جمهور فردا شب با مردم سخن مي‌گويد
رئيس‌ جمهور فردا (سه‌شنبه 14 شهريورماه) به‌صورت زنده و مستقيم با مردم گفتگو خواهد كرد.



خاتمي بيايد طرح مناسک را اجرايي نمي‌کنيم
عضو شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاري گفت: حزب مردم‌سالاري در صورت ورود خاتمي به عرصه انتخابات طرح مناسک را اجرايي نمي‌کند.



از كشتي گرفتن باهنر تا پيدا كردن مكاتبات مهندسين در سطل آشغال
گردهمايي بزرگ مهندسان جام با حاشيه‎هاي جالبي همراه بود.



حضور جليلي و برخي وزراي دولت در دوازدهمين اجلاس خبرگان رهبري/بررسي دستاورد‌هاي اجلاس عدم تعهد
نايب رئيس كميسيون سياسي اجتماعي مجلس خبرگان رهبري گفت: دبير شوراي عالي امنيت ملي در دوازدهمين اجلاس خبرگان رهبري توضيحاتي را درباره دستاوردهاي اجلاس عدم تعهد ارائه مي‌دهد.



ضرورت تغيير قوانين انتخاباتي درصورت ابلاغ سياست هاي كلي از سوي مقام معظم رهبري
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: درصورت تعيين سياست‌هاي كلي در زمينه نظام انتخاباتي كشور از سوي مقام معظم رهبري، مطابق با آن، قوانين انتخاباتي بايد از طرف مجلس و نهادهاي مربوطه اصلاح شود.



کسي نمي‌تواند مرا مجبور به کانديداتوري کند/ مسئول کنترل تفکرات افراد در دولت نيستم
رئيس بازرسي کل کشور گفت: من مسئول کنترل تفکرات افراد در دولت نيستم متاسفانه هر جايي که انحراف پيدا شود به تبع آن سوء استفاده‌ها و فساد اخلاقي، اقتصادي، اداري صورت مي‌گيرد که بايد آنها را طبق قانون پيگيري کرد.



دانشگاه جاي لاابالي‌گري‌هاي سياسي نيست/به پشتوانه فكري دانشجويان نيازمندم
وزير علوم با بيان اينکه به پشتوانه فکري دانشجويان نيازمندم، گفت: دانشگاهي كه در صورت و سيرت و محتوا و شكل، كپي‌برداري از دوران رضاخان باشد نه اسلامي است و نه مي‌تواند ضامن حفظ انقلاب باشد.



مدعيان وجود "خوارج" در قم و چهره درخشاني به نام آيت‌الله مصباح
قطع به يقين، بيانات صريح، روشن و متعدد مقام معظم رهبري در وصف آيت‌الله مصباح يزدي، امروز و در ميان جريانات سياسي و فكري حاضر در كشور به "سنگ محكي" براي سنجش ميزان صدق و خلوص ادعاي چهره‌هاي مختلف در التزام به ولايت فقيه و تبعيت از منويات مقام معظم رهبري تبديل شده است؛ قطعا افرادي كه ادعاي ولايت‌پذيري و رفاقت و همراهي با مقام معظم رهبري دارند اما سر بزنگاه‌هاي مختلف با تيغ كشيدن به چهره نوراني آيت‌الله مصباح يزدي و جعل واژهايي نظير "خوارج" براي شخصيتي كه مقام معظم رهبري تعبير "مطهري زمان" را براي وي به كار برده، پرده از چهره نفاق و دروغ اين مدعيان كنار زده است.



جذب دانشجو در مقطع كارشناسي‌ارشد در رشته‌هاي علوم سايبري و جنگال
فرمانده دانشگاه جنگ از جذب دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد در رشته‌هاي علوم سايبري و جنگال(جنگهاي اطلاعاتي و الكترونيكي) از بهمن‌ماه امسال خبر داد.



سوريه هنوز هم از پايگاه مردمي برخوردار است/ پوشش پدافندي شبانه‌روزي تهران در طول برگزاري اجلاس
معاون هماهنگ‌كننده ارتش با بيان اينكه اتفاقات سوريه متفاوت با آن چيزي است كه در بحرين يا ساير كشورهاي ديگر رخ مي‌دهد،‌ گفت: سوريه همچنان از پايگاه مردمي برخوردار است چرا مردم اين كشور هستند كه به ياري ارتش آمده‌ و در مقابل تروريست‌ها ايستادگي مي‌كنند.



با تكيه بر هوش سرشار جوانان ايراني هوشمندسازي تجهيزات دفاعي را در اولويت قرار داده‌ايم
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در مراسم افتتاحيه دومين دوره مسابقات ملي زيردريايي‌ها كنترل از راه دور و هوشمند طي سخناني گفت: با تكيه بر هوش سرشار جوانان ايراني هوشمندسازي تجهيزات دفاعي را در اولويت قرار داده‌ايم.


از نامرئي بودن سخنگوي دستگاه قضا تا طرح مظنه قيمت شتر
سي‌وچهارمين نشست خبري سخنگوي دستگاه قضايي كشور با حاشيه‌هاي جالب توجهي همراه بود و مهمتر از همه اينكه سخنگوي دستگاه قضايي برخي انتقادات خبرنگاران را با سياست و خنده پاسخ دادند.



تاييد کشف 113 مورد سلاح طي برگزاري اجلاس عدم تعهد / حکم عقرب سياه به زودي اجرا مي‌شود
سخنگوي قوه قضاييه ضمن تاييد کشف 113 مورد سلاح طي برگزاري اجلاس عدم تعهد، گفت: يک مورد امنيتي بوده و ما‌بقي در حال بررسي است.



اهدای تقریظ رهبر انقلاب به نویسنده كتاب "پایی كه جا ماند"
پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار آيت‌الله خامنه‌اي تصاوير مربوط به اهدای تقریظ رهبر انقلاب به نویسنده كتاب "پایی كه جا ماند" را منتشر كرد.
انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.